خبرگزاری کار ایران

نمیانده مردم اردبیل:

عملیات «وعده صادق ۲» حق مسلم ما در پاسخ به تجاوز صهیونیست بود

عملیات «وعده صادق ۲» حق مسلم ما در پاسخ به تجاوز صهیونیست بود
کد خبر : ۱۵۳۷۷۸۱

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات «وعده صادق ۲» حق مسلم ما در پاسخ به تجاوز و بی‌حرمتی‌های رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش ایلنا، علی نیکزاد ضمن تسلیت شهادت «آیت‌اله سیدحسن نصرالله» «شهید نیلفروشان» و فرماندهان سپاه، خوشحالی خود را از اقدام بزرگ سپاه پاسداران و هوا فضا اعلام کرد و اظهار کرد: مسلمانان جهان پس از ترور شهید مقاومت «شهید سید حسن نصرالله» و «شهید اسماعیل هنیه» بر ادامه راه این فرماندهان مصمم‌تر شده و حمایت گسترده و همه‌جانبه از جبهه مقاومت را به عمل می‌آورند.

وی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق ۲» حق مسلم ما در پاسخ به تجاوز و بی‌حرمتی‌های رژیم صهیونیستی بود، افزود: مجلس شورای اسلامی پاسخ کوبنده به اقدام غیرقانونی، خلاف قوانین بین الملل و غیر عرف که رژیم صهیونیست در مورد میهمان ما انجام داد، را حق خود می‌داند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دنیا شاهد دعوت رسمی ما از «شهید اسماعیل هنیه» از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری بودند که رژیم غاصب در برابر چشمان دنیا حرمت میهمان ما را شکستند که گویا تجاوز بر سرزمین انجام دادند.

نیکزاد ادامه داد: از جایگاه مجلس شورای اسلامی عرض می‌کنم در عرصه بین‌الملل آنچه که با میهمان ما انجام دادند و جنایتی بزرگی را با میهمان ما مرتکب شدند چه مجلس و چه دولت حق مسلم خود می‌داند که به دشمن پاسخ دهد.

وی با توصیه به رژیم کودک‌کش برای دیدن عرصه میدان گفت: آنان که می‌گفتند از گنبد آهنین امکان عبور و انجام عملیات نیست، با برخورد ۴۰۰ موشک ایران به مراکز راهبری، به پایگاه‌های نظامی و هوایی شاهد قدرت ما بودند و دشمن باید بداند که هنوز ایران خیلی از آنچه که می‌تواند انجام دهد را انجام نداده است و باید در محاسباتی که اشتباه کرده به خود بیاید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز