خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان در مجلس:

اجازه ندهیم شعله های انتقام از رژیم صهیونی خاموش شود

اجازه ندهیم شعله های انتقام از رژیم صهیونی خاموش شود
کد خبر : ۱۵۳۷۷۴۳

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکریم از وجود نیروهای مسلح غیوری که نمی گذارند فرمان قاطع و مدبرانه رهبر انقلاب روی زمین بماند.

به گزارش ایلنا، سید اسماعیل حسینی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق۲» افزود: خدا را شاکریم در زمانه رهبری شجاع و حکیم زندگی می کنیم که با تأسی به امام علی (ع) هم مایه عزت جهان اسلام هستند و هم با حسن تدبیر و شرف اندیشی با اقدامات به هنگام و هوشمندانه سایه جنگ و نامنی را از سر ملت ایران دور می کنند. 

وی با بیان اینکه ممکن است برخی بداندیشان با نجواهای مزورانه بخواهند مردم غیور ایران را از پیامدهای این اقدام نگران کنند تاکید کرد: به نمایندگی از ملت بزرگ ایران می گویم همانطوری که شهید سلیمانی هم فرمودند ما ملت امام حسینیم ؛ پس جنگ طلب نیستیم اما با قدرت از خود دفاع می کنیم. 

نماینده شیراز و زرقان در مجلس یادآور شد: عملیات شجاعانه وعده صادق ۲ صرفا یک پیام بود که در صورت ادامه شرارت ها از سوی رژیم خونخوار صهیونیستی فرآیند نابودی خود را تسریع می کند. 

 حسینی همچنین با اشاره به اینکه این تازه ابتدای راهی است که در مقابله قاطع با این رژیم و پشتیبانان آن باید در پیش بگیریم و نباید اجازه دهیم شعله های انتقام از این رژیم منحوس خاموش شود افزود: اکنون زمان آن است که دیپلماسی برای تقویت میدان وارد صحنه شود. 

وی اظهار داشت: انتظار از وزارت خارجه آن است که در گام اول از مشروعیت اقدامات جبهه مقاومت در فلسطین و عراق و لبنان و یمن با تمام توان سیاسی حمایت کند و در گام دوم با تدارک یک زیرساخت کارآمد و به کارگیری افراد شاخص دیپلماسی اقتصادی فعالی را در مبارزه با منافع این رژیم و قطع شریانهای اقتصادی آن در پیش گیرد. 

نماینده شیراز و زرقان  در مجلس گفت: دولت و مجلس باید هشیار باشند چرا که رژیم خوانخوار ممکن است قصد داشته باشد به حملات خود در جبهه مقاومت به ویژه لبنان بیفزاید تا ضمن انتقام جویی، حملات ایران را بی اثر نشان دهد؛ به همین دلیل این پیام مقتدرانه از سوی دولت ایران به این رژیم و متحدان منطقه ای و بین المللی آنان باید داده شود که ایران از این پس از کنار نسل کشی وحشیانه این رژیم علیه مردم منطقه به راحتی نخواهد گذشت و هزینه های دردناکی بر آنها تحمیل خواهد کرد. 

وی تصریح کرد: همه ما نسبت به ایجاد آگاهی در سطح بین المللی و حمایت از مظلومین در هر نقطه از عالم مسئولیم .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید با سازماندهی قوی و حمایتهای مالی،تسلیحاتی و سیاسی مانع از تکرار جنایت های این رژیم شویم و امکان ضربات دردناک به این جنایتکاران را فراهم کنیم و این وظیفه ذاتی و بخشی از هویت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز