خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

ظرفیت ایستگاه گاز "دمق" استان همدان به 30 هزار متر مکعب افزایش یافت

ظرفیت ایستگاه گاز "دمق" استان همدان به 30 هزار متر مکعب افزایش یافت
کد خبر : ۱۵۳۶۹۳۰

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش ظرفیت ایستگاه گاز شهر دمق از توابع شهرستان رزن از ۱۰ هزار به ۳۰ هزار مترمکعب در ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید الهیاری اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و پیش از آغاز روزهای سرد سال، مجوز افزایش ظرفیت ایستگاه اصلی CGS-TBS گاز شهر دمق با پیگیری لازم از شرکت ملی گاز ایران گرفته شد.

وی افزود: این منطقه در شمال استان همدان قرار دارد و یکی از مناطق سردسیر استان است که به منظور تامین انرژی مورد نیاز سیستم‌های گرمایشی صنایع تولیدی، ظرفیت ایستگاه گاز آن افزایش داده شد.

مجید الهیاری تصریح کرد: ایستگاه موجود گاز با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت طراحی و اجرا شده بود که با هماهنگی و گرفتن مجوز لازم از شرکت ملی گاز ایران، به ۳۰ هزار متر مکعب در ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: پروژه عملیات افزایش ظرفیت ایستگاه گاز شهر دمق توسط شرکت کهن عمران بوعلی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال از ۲ ماه گذشته آغاز شده و با سرعت قابل توجهی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: این پروژه با توجه به افزایش گلخانه‌های منطقه دمق با تلاش و همکاری خوب کارکنان اداره گاز رزن در راستای ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم و همچنین در راستای ایجاد اشتغال پایدار انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به نقش این شرکت در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: اگر در این شرکت به عنوان دستگاهی که تأمین زیرساخت انرژی را به عهده دارد، خدمت صادقانه به متقاضیان و مشترکان داشته باشد و رضایت آنان را جلب کند، یک معروف واجب به جا آورده است.

الهیاری با اشاره به اقدامات این شرکت در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، گفت: نخستین گام برای ترویج این فرهنگ، تشکیل شورای امر به معروف و تعیین اعضا و صدور احکام و تشکیل جلسات بوده است.

وی با توصیه به اعضای تیم این شورا برای گذراندن آموزش‌های تخصصی پیرامون این فریضه الهی و اجرای مصوبات این شورا، تصریح کرد: ساز و کار این شرکت در انجام امور امر به معروف و نهی از منکر به صورت مستمر باید انجام شود که می‌توان شناسایی معروفات و منکرات و ارائه راهکار برای تقویت معروفات و کمرنگ شدن منکرات، برپایی جلسات کرسی آزاد و مطالبه‌گری همکاران را نمونه‌ای از این اقدامات برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: مطالبه‌گری یک معروف است که در شرکت گاز استان همدان به عنوان سنت ترویج پیدا کرده و کارکنان و حتی مشترکان به صورت چهره به چهره و در قالب جلسات ملاقات عمومی می‌توانند با مدیران شرکت ارتباط برقرار و مطالبه خود را بیان کنند.

وی گفت: ما تا رسیدن به نقطه مطلوب، راه زیادی را در پیش داریم اما از طریق تبلیغات رسانه‌ای و تولید محتواها در سطح شرکت ترویج فرهنگ این دو فریضه الهی را آغاز و با همکاری واحد آموزش ستاد امر به معروف استان و آموزش شرکت گاز استان دوره‌های عمومی و تخصصی برای علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

الهیاری یکی از چالش‌های مهم در این زمینه را شرطی شدن ذهن مخاطبان نسبت به این مساله‌ بیان کرد که منکرات فقط بی‌حجابی است و افزود: در حالی که این مساله یکی از منکرات است و باید نگاه مخاطبان به آن را اصلاح کنیم، البته ستاد در این زمینه برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته است.

وی به نقش شرکت گاز استان همدان در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر در این شرکت خدمت صادقانه را به متقاضیان و مشترکان داشته باشیم و رضایت آنان جلب شود، خود یک معروف خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: در کنار این خدمت صادقانه، با سه جامعه مدیران، کارکنان و مشترکان این شرکت نسبت به ترویج فرهنگ امر به معروف با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای و تولید محتواها در بخش‌های نماهنگ، موشن‌گرافیک و غیره اقدام لازم آغاز که قطعاً در آینده‌ای نزدیک ثمرات آن مشهود خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز