خبرگزاری کار ایران

با دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی صورت گرفت؛

اختصاص تجهیزات پزشکی موجود در انبار های اموال تملیکی به مناطق محروم استان

اختصاص تجهیزات پزشکی موجود در انبار های اموال تملیکی به مناطق محروم استان
کد خبر : ۱۵۳۶۶۵۰

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دستور تعیین تکلیف اموال و کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان را صادر مرد و گفت: تجهیزات پزشکی موجود در این انبارها به مناطق محروم اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر امروز دو شنبه ۹مهر ماه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از انبارهای اصلی اداره کل اموال تملیکی استان بازدید کردند.

ناصر عتباتی در حاشیه  این بازدید  به خبرنگاران گفت: در راستای برنامه های ابلاغی ریاست معظم قوه قضائیه و دادستانی کل کشور رصد وضعیت اموال تملیکی مصادره ای ناشی از قاچاق و رفتارهای غیرقانونی یکی از برنامه های مهم استان ها است و در استان آذربایجان غربی با توجه به مرزی بودن و پایانه های مرزی متعدد، شرایط ویژه تر است.

وی افزود: در همین راستا این اموال به صورت مرتب و مستمر تحت رصد و مراقبت هستند تا خدای نکرده در انبارها متروکه نشوند و سریع تعیین تکلیف شده و از رسوب آن جلوگیری شود.

عتباتی ادامه داد: امروز در این بازدید ملاحظه گردید که بر اساس مصوبات ابلاغی دستگاه قضایی استان و برنامه هایی که هم در دادگستری و هم در خود مجموعه اموال تملیکی صورت گرفته تعیین تکلیف اموال وضعیت خیلی خوبی پیدا کرده و شاهد رسوب و نگهداری غیر منطقی کالاها نیستیم.

وی ادامه داد: تعدادی از اموال در بحث های استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد که این اموال نیز با حضور مدیران مربوطه تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: همچنین با دستوراتی از ناحیه دادستان در مورد بخشی از اموال فاسد شدنی تعیین تکلیف شد و نیز مجموعه تعزیرات حکومتی نیز تصمیمات خوبی در راستای تعیین تکلیف اموال مربوطه اتخاذ کرد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: نتیجه این بازدیدها،هماهنگی و هم اندیشی ها موجب شد برای جلوگیری از تضییع حق الناس و بیت المال در انبارها باقی بمانند و به صورت مدون تعیین تکلیف شوند.

عتباتی همچنین به تجهیزات پزشکی موجود در این انبارها نیز اشاره و گفت: بخشی از اموال موجود در انبارهای اموال تملیکی تجهیزات پزشکی هستند که مقرر شد کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تک تک این تجهیزات را بررسی و هرآنچه که می تواند در درمانگاهها و مراکز درمانی خصوصاً در شهرستان ها و مناطق محروم و دور افتاده مورد استفاده و بهره برداری برای خدمت رسانی به مردم عزیز در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی قرار گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز