خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ۳۰ قطعه موسیقی با موضوع مقاومت و خانواده معنوی در کرمانشاه

رونمایی از ۳۰ قطعه موسیقی با موضوع مقاومت و خانواده معنوی در کرمانشاه
کد خبر : ۱۵۳۳۲۳۶

​مراسم رونمایی از ۳۰ قطعه موسیقی با موضوعات مقاومت، تربیت نسل سلیمانی، تحکیم خانواده و الگوی خانواده معنوی، به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای آرام بیستون، در مجتمع شهید آوینی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مراسم رونمایی از ۳۰ قطعه موسیقی، به همت مؤسسه فرهنگی و هنری آوای آرام بیستون، با مدیریت دکتر زهرا آرام، در تاریخ ۱ مهرماه ساعت ۱۶ در مجتمع شهید آوینی کرمانشاه برگزار شد.

این آثار با محوریت موضوعاتی چون تولید آلبوم‌های مقاومت، تربیت نسل سلیمانی، تحکیم خانواده، الگوی خانواده معنوی و جمعیت، از تولیدات قرارگاه شهید آوینی هستند.

این قطعات موسیقی به سه آلبوم ۱۰ قطعه‌ای با عناوین "دیار"، "باغ امید" و "منتظران بهار" تقسیم شده‌اند که در آیین رونمایی، قطعاتی از هر آلبوم به نمایندگی نواخته شد. حسین فرخی، شایان شیرزادی و استاد مصطفی اسدزاده به ترتیب قطعات "نماز"، "عطر اقاقی" و "ثنای علی" را اجرا کردند.

این آثار توسط ۸ آهنگساز و ۱۰ تنظیم‌کننده کرمانشاهی، در ۵ استودیوی فعال، با همکاری ۴ صدابردار، و بر اساس اشعار ۵ شاعر برجسته از جمله امین شیرزادی، محمدعلی اسدی، محمد کریم جوهری، حسین احمدی محجوب و محمدرضا فتاحی، تولید شده است. از جمله خوانندگان حاضر در این آثار می‌توان به امیربهادر بلوجانی، میلاد زارعی، محراب زرع و مسلم ابرشهر اشاره کرد

یکی از اهداف این پروژه، معرفی و حمایت از هنرمندان جوان، تحصیلکرده و با استعداد اما گمنام کرمانشاهی بوده است. به همین منظور، در تولید این آثار، از ۶ گروه سرود با عناوین "عاشقان ولایت"، "مدافعان حریم"، "وارثان حیدر"، "شهید جمهور"، "ریحان النبی" و "اسرا" استفاده شده است.

در بخش دیگری از این مراسم، از ۵ قطعه سرود شامل "مادر"، "حضور لاله‌ها"، "نسل عشق"، "ایران من" و "احمد" رونمایی شد که توسط مؤسسه اندیشمندان شریف زاگرس با مشارکت آوای آرام بیستون تهیه شده و هدف آنها هویت‌بخشی، انسجام‌دهی و تقویت باورهای دینی و انقلابی بوده است. از این آثار ۵ نماهنگ نیز توسط کارگردانان خشایار مرزبانی، حسام چاله‌چاله و فربد عسگری تولید شده است.

سرود "احمد" به مناسبت هفته وحدت و با حضور گروه سرود اسرا اجرا شد و آهنگ "نسل عشق" نیز به صورت نماهنگ پخش شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز