خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حفظ روحیۀ ایثار اساس و محور ثبات در ایران است

حفظ روحیۀ ایثار اساس و محور ثبات در ایران است
کد خبر : ۱۵۳۲۶۴۹

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ظهور و بروز مجاهدگران یکی از جلوه‌ها و نمودهای دوران دفاع مقدس است، گفت: حفظ روحیۀ ایثار اساس و محور ثبات در ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضایی امروز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی جهادگران عرصه تولید و دفاع از ارزش‌های انقلاب در سالن اجلاس شهدای جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه  جهادگران مجاهدان مخلص فی‌سبیل‌الله هستند، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا شروع جنگ تحمیلی بیش از هزاران نقطه و پاسگاه های مرزی را مورد هدف قرار دادند تا به جنگ هشت ساله ختم شد.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی جهاگران رزمنده در دوران مقدس، افزود: جهادگران سازندگی، سنگرسازان بی سنگری بودند که قبل از شروع عملیات شروع به جاده سازی، پل سازی و سنگرسازی برای رزمندگان می کردند و با شروع عملیات نیز همواره در کنار رزمندگان دفاع مقدس برای عبور از موانع تلاش می‌کردند. بدون شک اگر خدمات و زحمات مداوم آنها نبود کار برای رزمندگان اسلام بسیار سخت می شد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از جلوه های دفاع مقدس ظهور و بروز و تربیت چنین مجاهدانی بود که جز لقای الهی و خدمت در محضر الهی هدفی نداشتند. 

رضایی تصریح کرد: دفاع مقدس یک جنگ نبود بلکه یک انقلاب بود. دفاع مقدس یک انقلاب دفاعی بود که در تمام ابعاد نظامی،دفاعی،صنایع و نیروی انسانی تحولی عظیم ایجاد کرد. این دفاع با وجود تحریم های ظالمانه با سختی های و مرارت های زیادی انجام شد و میراث امام و شهداست که باید آن را به نحو شایسته به جوانان جامعه امروز انتقال داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به تحرکات اسراییل در منطقه و ایران گفت: درحال حاضر شاهد انقلاب سومی  هستیم. اسراییل به پشتیبانی دولت های متخاصم قصد جنگ افروزی در منطقه و کشاندن ایران به جنگ را دارد ولی ایران در تله جنگی نخواهد افتاد بلکه با قدرت و تدبیر پاسخ مزاحمت های آنها را خواهد داد. 

وی ضمن دعوت به وفاق و همدلی داخلی و جمع شدن تمام گروه ها زیر سایبان ولایت افزود: انقلاب سومی در پیش داریم که اهمیت آن از انقلاب جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی بالاتر است. همه باید آماده فداکاری باشیم تا بتوانیم بعد از سیصد سال مزاحمین و متخاصمین را از جهان اسلام و منطقه غرب آسیا  خارج کنیم.

در پایان از جهادگران رزمندگان و ایثارگران جهاد کشاورزی استان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش ایلنا ، جهادکشاورزی(جهادسازندگی سابق) لرستان در دوران دفاع مقدس۸۶ شهید و ۳۵۰ جانباز را تقدیم انقلاب کرده است و هفت هزار ایثارگر از جهاد سازندگی لرستان به جبهه‌های جنگ تحمیلی اعزام شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز