خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

آمارهای مصرف الکل در قزوین نگران کننده است

آمارهای مصرف الکل در قزوین نگران کننده است
کد خبر : ۱۵۲۹۷۴۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به آسیب‌های ناشی از مصرف الکل، گفت: با توجه به آمارها وضعیت در این بخش نگران کننده است و باید دستگاه‌های متولی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کنند و فرهنگ‌سازی لازم در این باره در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، ششمین نشست شورای اجتماعی استان در سال جاری در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی در این نشست با اشاره به طرح جمع‌آوری کودکان کار و خیابان، تصریح کرد: حوزه کودکان کار و خیابان یکی از مسائل مهم آسیب اجتماعی است که در وضعیت بصری شهر هم تاثیر دارد و انتظار داریم دستگاه‌های متولی در این حوزه با قدرت وارد شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار کرد: گاهی توجیهاتی مانند ناترازی خدمات یا کمبود امکانات مالی مطرح می‌شود که قابل قبول نیست، اگر دستگاهی در حوزه خدمات رسانی خودش به خصوص در حوزه مسائل اجتماعی کم کاری داشته باشد یا ورود به موقع وجود نداشته باشد اقدامات صورت گرفته توسط سایر سازمان‌ها و نهادها نیز ابتر باقی می‌ماند، بر همین اساس نیاز به همگامی همه عناصر برای حصول نتیجه رضایت بخش وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به آسیب‌های ناشی از مصرف الکل، تاکید کرد: آمارها مانند یک تب سنج هستند که به ما هشدار می‌دهند، با توجه به آمارها وضعیت در این بخش نگران کننده است و باید دستگاه‌های متولی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کنند و فرهنگ‌سازی لازم در این باره در دستور کار قرار بگیرد.

این مسئول افزود: ابتدای دهه ۷٠ مقام معظم رهبری در خصوص «شبیخون فرهنگی» هشدار دادند اما آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت، حالا پس از گذشت بیش از ۳٠ سال از آن هشدار ما با جنگ نرم ترکیبی گریبانگیر هستیم که خودش را بیشتر از همه در مسائل اجتماعی نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: ما باید در برابر این جنگ ترکیبی، آرایش درستی بگیریم و اقدامات لازم را به صورت هوشمندانه انجام دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز