خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط پرتردد شهر با مخاطرات فنی و اجتماعی روبه‌روست

اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط پرتردد شهر با مخاطرات فنی و اجتماعی روبه‌روست
کد خبر : ۱۵۲۹۴۴۶

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط پرتردد شهر قطعا با مخاطرات فنی و اجتماعی روبه‌روست.

به گزارش ایلنا از البرز، مریم قهرمانی صارم به تقاطعات در حال ساخت سطح شهر اشاره کرد و اظهارداشت: همزمانی اجرای چند پروژه با میانگین مسافت ۲ کیلومتر آنهم در شریان‌های اصلی شهر قطعا بر حجم مخاطرات مذکور خواهد افزود و البته تامین مالی ‌پروژه‌ها نیز  بحث قابل تاملی ست که پروژه را بتوان منطبق بر زمان اجرایی پیش‌بینی‌شده راهبری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: بنده مخالف اجرای همزمان سه پروژه عمرانی به دلایل مذکور بودم و به اجرای پروژه میدان جمهوری رای نداده‌ام و مطالبی بابت فاز‌صفر پروژه ها داشتم اما اکثریت شورا به هر سه پروژه و تخصیص ردیف بودجه آن رای داده‌اند.

وی بیان کرد: فنی از حیث رفع تعارضات ملکی و تاسیساتی و از منظر اجتماعی ایجاد تغییر در روند ترافیکی و اعمال محدودیت ها و چهره‌شهر و زوائد بصری و تردد ماشین‌آلات سنگین و …اما همه ما شهروندان کرجی در ترافیک فزاینده ناشی از تغییرات و محدودیت ها  از معطلی بیش از حد بویژه در ساعات پیک ترافیک و پر تردد در سه محور یاد شده و معابر منتهی به آن کلافه هستیم.

قهرمانی صارم با بیان اینکه به سهم خود از شهروندان بدلیل نقصان ناخواسته پوزش می‌طلبم و بابت صبوری آنان قدردانم، تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری می‌بایست صبوری و همراهی شهروندان را ارج نهد و تمام کوشش خود را برای بهره‌برداری هر چه سریعتر این پروژه‌ها بکار ببندد. یکی از دلایل پیگیری مکرر و مستمر از روند اجرای پروژه‌ها نیز همین مهم است تا ثبت و ضبط شود که مدیران شهرداری و عوامل اجرایی بر آنچه می‌گویند و وعده می‌کنند برای اتمام ‌پروژه‌ها بیش از پیش بکوشند.

به گفته عضو شورای شهر کرج؛ پروژه تقاطع چند سطحی فلکه اول رجایی شهر در میان سایر ‌‌پروژه‌ها بدلیل اعمال محدودیت کمتر در بخش تردد خودروها و اینکه مسیری مسدود نشده است و یا تغییری در مسیر دسترسی‌های سابق انجام نشده است کمترین مخاطرات ترافیکی را ایجاد کرده است و چنانچه پروژه میدان جمهوری پس از بهره برداری پروژه بلوار موذن و فلکه اول آغاز می‌شد توجیه بیشتری داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز