خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان:

نشان‌دار کردن مالیات در توسعه کتاب‌خانه‌های قزوین کمک کننده خواهد بود

نشان‌دار کردن مالیات در توسعه کتاب‌خانه‌های قزوین کمک کننده خواهد بود
کد خبر : ۱۵۲۹۴۳۶

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: کتاب و کتاب‌خوانی برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر اقدامی که به توسعه کتاب‌خانه‌ها منجر شود مورد حمایت ما قرار دارد و نشان‌دار کردن مالیات در این حوزه تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سید محمود موسوی صانع ضمن دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوزین در رابطه با استفاده از مالیات‌ها برای توسعه و تجهیز کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگی شهر گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی، افزود: لازم است با همدلی و همراهی تمامی دستگاه‌ها برای انجام فعالیت‌های فرهنگی اثربخش گام برداریم و نگاهی حمایت‌گرانه نسبت به مقوله فرهنگ در دستگاه ها شکل بگیرد.

این مسئول اضافه کرد: اداره امور مالیاتی در حقیقت کمک رسان تمامی دستگاه‌ها است و با هزینه‌هایی که به دستگاه‌ها پرداخت می‌کند، می‌تواند منبع عظیمی برای توسعه و پیشرفت شهرها، مجموعه‌ها و اداره‌ها باشد که برای ادامه این اقدامات همکاری و همدلی سایر دستگاه‌های مربوطه نیز نیاز است.

موسوی صانع خاطرنشان کرد: نشان‌دار کردن مالیات امکان تخصیص مالیات‌های پرداختی به پروژه‌های ملی و استانی توسط مؤدیان را فراهم آورده و به یکی از مطالبات جدی مؤدیان در خصوص اعلام محل هزینه‌کرد و مصرف درآمدهای مالیاتی به شکل مؤثر و عملیاتی پاسخ داده است.

وی افزود: مؤدیان در جریان ارائه فرم «تبصره ماده ۱۰۰» محل خرج کرد مالیات‌های پرداختی خود را با تخصیص آن به طرح‌ها یا پروژه‌های اولویت‌دار ملی و استانی تعیین می‌کنند و به این شکل مشارکت مؤثری در توسعه و اجرای طرح‌های سازنده در زمینه‌هایی مثل بهداشت و درمان، آموزش، راه و ترابری و کتاب و کتاب‌خوانی خواهند داشت.

استفاده از ظرفیت‌های قانونی در راستای رشد کتاب‌خانه‌ها

میرکل کتاب‌خانه‌های عمومی استان قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی می‌تواند کتاب‌خانه‌ها را در اجرای هرچه بهتر اقدامات عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی یاری دهد.

فاطمه محمدبیگی خاطرنشان کرد: کتاب‌خانه‌های عمومی به‌عنوان مجموعه‌ای خدمات رسان نیازمند حمایت و همکاری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستند و امیدواریم با پرداخت به موقع این هزینه‌ها شاهد پیشرفت کمی و کیفی کتاب‌خانه‌ها باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز