خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

وفاق ملی ریشه در دفاع مقدس دارد

وفاق ملی ریشه در دفاع مقدس دارد
کد خبر : ۱۵۲۹۴۲۴

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دفاع مقدس مهمترین دورانی است که می‌توان از آن به‌عنوان وفاق ملی در تاریخ کشور یاد کرد و این موضوع در حال حاضر هم ریشه در همان روزها دارد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی با محوریت وفاق ملی و تحلیل آخرین شرایط منطقه و محور مقاومت با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در حسینه امام علی(ع) ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی آتانی در این جلسه با اشاره به اهمیت وفاق ملی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ملی گفت: دولت چهاردهم در شرایطی آغاز بکار کرد که با یک حادثه دلخراش و انتخابات زود هنگام مواجه بودیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ابعاد این حادثه دلخراش به نحوی بود که می‌توانست هر کشور و دولتی را دچار تزلزل کند، اما همه دنیا شاهد بود که با کاردانی و درایت مقام معظم رهبری، اداره امورات کشور بدون کوچکترین خللی برگزار شده و علاوه بر میزبانی از نمایندگان بیش از 90 کشور در مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت، انتخابات ریاست جمهوری در 2 نوبت با مشارکت بیش از 50 میلیون نفر از هموطنان برگزار شد.

وی عنوان کرد: شرایط حاکم بر کشور و منطقه طوری بود که فرد منتخب در انتخابات ریاست جمهوری باید توجه ویژه‌ای بر وفاق ملی اختصاص می‌داد، وفاقی که باید بر حول اهداف کشور، سیاست‌های خارجی مقام معظم رهبری و اجرای قوانین مجلس شکل می‌گرفت.

این مقام نظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ایام دفاع مقدس مهمترین دورانی است که می‌توان از آن به‌عنوان وفاق ملی در تاریخ کشور یاد کرد، یادآور شد: در روزهای جنگ بود که رزمندگان با شور و شوق به دور از هرگونه نگاه قومیتی، سیاسی به جبهه‌های جنگ اعزام شده و با ظرفیت و توانایی که داشتند از کشور حراست می‌کردند.

وی با اشاره به تحولات نظامی و سیاسی در منطقه بیان کرد: طوفان الاقصی پاسخ محکم و دندان شکنی بود در جواب ظلم 76 ساله بر مردم مظلوم فلسطین توسط استکبار جهانی به ویژه امریکا و اسرائیل داده شد.

آتانی یادآور شد: این جریان مقاومت که در اشکال و نام‌های مختلف در لبنان، یمن، سوریه، عراق و فلسطین شکل گرفته و در حال فراگیری در سرتاسر جهان است، موجب تقسیم تمرکز و قدرت استکبار جهانی و همراه با آن پایان سلطه و زورگویی او شده، طوریکه هر یک از محورهای مقاومت در عملیات‌های خود ضربات سنگین با تلفات بالایی از نیروهای انسانی و تجهیزات بر آن‌ها وارد کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز