خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان خبر داد؛

برگزاری چهارمین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فارس

برگزاری چهارمین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فارس
کد خبر : ۱۵۲۹۲۰۸

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی اظهار داشت: افرادی که می خواهند کاندیدای چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن یاد شده در شهرستان شیراز شوند می توانند با در دست داشتن مدارک لازم از ۱۵ الی ۱۹ مهرماه سال جاری درشهرستان شیراز به اداره کل صنعت، معدن و تجارت فارس به آدرس شیراز، خیابان ۷ تیر، تقاطع اردیبهشت ، ساختمان شهیدان ایزدی مراجعه و در شهرستان ها به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان خود مراجعه کنند.

به گفته وی، مدارک لازم برای ثبت نام در انتخابات یاد شده کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی (حداقل مدرک قابل قبول کارشناسی می باشد) و تکمیل فرم مربوطه که در زمان مراجعه به اداره کل به آنها ارائه می شود، است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس یادآور شد: افرادی می توانند کاندیدای چهارمین دوره انتخابات یاد شده شوند که در سامانه جامع عضویت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به آدرس اینترنتی http://www.crpsmember.ir نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیک اقدام کرده باشند.

ایزدی همچنین یادآور شد: تنها اعضا انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اجازه شرکت در انتخابات را دارند و این اعضا نیز باید حتما مراحل ثبت نام خود را در سامانه جامع عضویت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان تکمیل کرده باشند.

وی اظهار داشت: بر اساس اساسنامه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تابعیت و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل ۱۸ سال سن، ثبت درخواست عضویت در سامانه جامع عضویت از شرایط عضویت در این انجمن می باشد.

مدیرکل صمت فارس متذکر شد: شهروندان و هم استانی های عزیز به این نکته توجه داشته باشند که هر فرد از طریق این سامانه تنها می تواند در انجمن شهرستان محل اقامت خود عضو شود.

گفتنی است، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، براساس ماده ۹ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب سال ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی به منظور ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست ها و برنامه های حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تاسیس شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز