خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری لرستان:

تجمیع سرمایه های خُرد تعاونی ها منجر به ایجاد فرصت های شغلی خوبی می شود

تجمیع سرمایه های خُرد  تعاونی ها منجر به ایجاد فرصت های شغلی خوبی می شود
کد خبر : ۱۵۲۸۴۲۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: تجمیع سرمایه های خُرد در تعاونی ها منجر به ایجاد فرصت های شغلی خوبی در استان می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیروس ابراهیمی روز چهارشنبه بیست و یکم شهریور ماه در نوزدهمین جشنواره امتنان از تعاونی های برتر لرستان با بیان اینکه در بخش تعاونی خوب کار نشده است و باید فعالان این بخش حمایت و تقویت شوند، اظهار داشت: در کل کشور بد عمل کرده ایم چراکه در صورت تبیین درست تعاون در جامعه، امروز همه ارکان در این حوزه فعال بود.

وی افزود: در حوزه اقتصادی نمی شود با مقادیر پایین سرمایه گذاری، شغل زیادی ایجاد کرد اما با تجمیع سرمایه های خُرد در تعاونی ها می توان به فرصت های شغلی خوبی دست یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بر نشست های فصلی مستمر با تعاونگران تاکید و  گفت : تعاونی ها به معنای جهش تولید با مشارکت مردم هستند اما تعاونی های فعال، کم می باشند بنابراین باید برای این حوزه ارزش گذاری بیشتری صورت گیرد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه تعاونی ها باید مورد توجه جامعه باشند افزود: باید در پرداخت تسهیلات به فعالان این بخش تسریع و بودجه های تخصیصی نیز بیشتر شود.

وی گفت: برخی شهرستان ها با وجود اختصاص ۳۰ تا ۳۵ درصد اعتبار استان درآمد و تولید کم و آسیب اجتماعی بسیاری دارند و عامل اصلی تورم می شوند اما برخی نیز با اعتبارات اندک، هزینه کرد درست و اشتغالزایی مطلوبی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تعاونی را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار داشت: باید آموزش ها تقویت و در زندگی و مصرف خود تجدید نظر کنیم که تعاونی های برتر می توانند نقش مرجع داشته و دیگران را به کار و زندگی سالم ترغیب کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز