خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

یک‌هزار خودروی ویژه سرویس مدارس شهر قزوین ساماندهی شد

یک‌هزار خودروی ویژه سرویس مدارس شهر قزوین ساماندهی شد
کد خبر : ۱۵۲۸۳۱۱

شهردار قزوین از ساماندهی یک‌هزار خودروی ویژه سرویس مدارس شهر قزوین خبر داد و گفت: با انجام برنامه‌های مختلف برای بازگشایی مدارس آمادگی کامل داریم.

به گزارش ایلنا، مهدی صباغی با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی گفت: همشهریان با استقبال از حمل و نقل عمومی، علاوه بر کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌توانند بر افزایش خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی نقش داشته باشند.

شهردار قزوین در ادامه از آماده‌باش کل ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری برنامه‌های متعددی برای شروع ماه مهر در نظر دارد که از آن جمله می‌توان به خط‌کشی طولی و عرضی در معابر مهم و شریانی، رنگ آمیزی سرعت‌گیر و سرعت‌گاه‌ها در معابر مهم شهر و شست‌وشوی ناوگان اتوبوسرانی و ایستگاه‌های اتوبوس اشاره کرد.

وی عنوان کرد: رنگ آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس، راه‌اندازی ناوگان گشت و بازرسی ویژه سرویس مدارس، تهیه و نصب بنر ویژه ستاد مهر، مدیریت ترافیک معابر اطراف مدارس خاص ترافیک‌زا از اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس است.

این مسئول شهری ادامه داد: استقرار عوامل امداد در معابر مهم و هسته مرکزی شهر و حمل نخاله‌های ساختمانی پیرامون مدارس از دیگر اقدامات در دست اجرای ستاد مهر شهرداری قزوین است.

وی، ارائه خدمات ویژه رفاهی ویژه ناوگان سرویس مدارس (تخفیف ۵۰ درصد معاینه فنی و تخفیف 75 درصدی هزینه‌های کارواش و تحویل لاستیک با نرخ دولتی را از دیگر اقدامات ستاد مهر شهرداری قزوین برشمرد.

شهردار قزوین در ادامه از ممنوعیت حفاری و پروژه عمرانی جدید از 20 شهریور تا 10 مهر ماه امسال در معابر شریانی، اصلی و هسته مرکزی شهر قزوین خبر داد.

صباغی، اتمام پروژه عمرانی پیغمبریه – میدان حسن پور و افزایش ایمنی و اطلاع رسانی محدوده کارگاه‌های عمرانی بویژه تقاطع نسیم شمال – اقبالیه را از دیگر اقدامات در دست انجام شهرداری قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس و روان‌سازی ترافیک در سطح شهر قزوین ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ‌ ترافیک ویژه بازگشایی مدارس و همچنین آماده باش کامل مرکز کنترل ترافیک برای زمانبندی و فازبندی چراغ‌های راهنمایی از دیگر اقدامات در دست اقدام ستاد مهر شهرداری قزوین است.

این مسئول شهری، پیگیری موضوعات مهمی همچون عدم قطعی برق ویژه چراغ‌های راهنمایی و پشتیبانی ویژه، حضور پررنگ عوامل پلیس راهور در تقاطع‌ها و گره‌های ترافیکی خاص، اطلاع رسانی وضعیت ترافیک شهر از طریق مرکز کنترل توسط صدا و سیمای مرکز قزوین، تشویق مردم به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس را از اقدامات دیگر در دست اجرای ستاد مهر شهرداری قزوین برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز