خبرگزاری کار ایران

تماشاخانه سیار کانون به گیلان سفر می کند

تماشاخانه سیار کانون به گیلان سفر می کند
کد خبر : ۱۵۲۸۲۶۶

کاروان ساحلی تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ شهریور سال جاری میهمان گیلانی‌ها است.

به گزارش ایلنا از رشت،  این حرکت فرهنگی و هنری طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ شهریور سال ۱۴۰۳ و به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان وخانواده‌ها صورت می‌گیرد.

ارائه خدمات‌فرهنگی و نهادینه‌سازی فرهنگ پاس‌داشت از محیط‌زیست در ۱۵ منطقه ساحلی و گردشگرپذیر «رودسر»، «لنگرود»، «کیاشهر»، «آستانه اشرفیه»، «انزلی»، «رشت»، «رضوانشهر»، «تالش» و «آستارا»، از دیگر هدف‌های سفر کاروان ساحلی تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان گیلان است.

طی این سفر که با همراهی و مشارکت اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری استان گیلان انجام‌می‌شود، هنرمندان کانونی نمایش «زندگی در اعماق اقیانوس‌»، با کارگردانی زهرا مریدی که به اهمیت حفظ و صیانت از محیط‌زیست، به‌ویژه در رودخانه، دریا و اقیانوس‌ها می‌پردازد را در نوار ساحلی دریای کاسپین روی‌صحنه خواهند برد.

فعالیت‌های متنوع و هدف‌مند «قصه‌گویی»، «معرفی خلاقانه کتاب»، «شعرخوانی»، «اجرای سرود»، «مسابقه حضوری» و اهدای جایزه، از دیگر فعالیت‌هایی است که به‌همت مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برای مخاطبان اجرامی‌شود.

این در حالی است که بهره‌گیری از ظرفیت‌های آینده‌سازان ایران اسلامی در قالب «کانون‌یار» و «خبرنگاران نوجوان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز در دستور کار قرار دارد و کودکان و نوجوان برگزیده این مجموعه، افزون‌بر همراهی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری، به انعکاس خبرهای این سفر در مدارس و مراکز فرهنگی هنری می‌پردازند.

گفتنی‌است، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردیبهشت و تیر سال ۱۴۰۲ نیز میهمانی‌گیلانی‌ها بود و با استقبال گسترده کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها روبرو شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز