خبرگزاری کار ایران

آغاز جشن عاطفه‌ها در استان البرز

آغاز جشن عاطفه‌ها در استان البرز
کد خبر : ۱۵۲۷۹۴۵

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از آغاز جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور به مدت یک ماه خبر داد و گفت: امسال جشن عاطفه‌ها همزمان با شروع سال تحصیلی جدید با هدف تأمین لوازم التحریر و ملزومات مورد احتیاج دانش‌آموزان نیازمند در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز،  هادی کریمی پور با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی جشن عاطفه‌ها را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با مشارکت آحاد مردم برگزار می‌کند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان البرز افزود: این جشن در آستانه ورود به سال تحصیلی و در راستای کمک به تأمین نیازهای تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت و افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه برگزار می‌شود و امسال براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد.

هادی کریمی پور با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌ های سطح شهر آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران استان را دارند، تصریح کرد: در آخرین هفته شهریورماه پایگاه‌ های جشن عاطفه‌ها در میعادگاه‌ های نماز جمعه برپا می‌شود.

وی یاد آور شد: همچنین در هفته اول آغاز سال تحصیلی، کار مشترکی در سطح مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام خواهد شد و زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس منتخب نواخته می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۸ هزار دانش‌آموز مورد حمایت این نهاد مقدس در استان هستند، تصریح کرد: با اجرای جشن عاطفه ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی تأمین بسته لوازم التحریر برای همه دانش‌آموزان مورد حمایت در دستور کار قرار دارد.

کریمی پور افزود: شهروندان و خیرین می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ پرداخت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز