خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور؛

رضایت شهدا و خانواده شهدا، تضمین نمره قبولی ما است

رضایت شهدا و خانواده شهدا، تضمین نمره قبولی ما است
کد خبر : ۱۵۲۷۲۴۰

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور رضایت شهدا و خانواده شهدا، را تضمین کننده نمره قبولی خدمتگزاران مردم در مجموعه انتظامی برشمرد.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات ویژه فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت : تقدیم ۶ هزار و ۵۹۶ شهید یعنی کارنامه درخشان این استان، و آخرین شهید عزیزمان که چند روز گذشته در غرب کشور به شهادت رسید، و ما مدیون شهدا هستیم.

 وی افزود: بعضی از این شهدا را ما از نزدیک می شناختم، مدیونشان هستیم و امروز ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

جانشین انتظامی کل کشوربا بیان اینکه شهدا برای انقلاب، برای کشور، برای دین دفاع کردند و خون خود را در این راه اهداء کردند تصریح کرد: ما در صورتی نمره ی قبولی می گیریم که رضایت شهدا را داشته باشیم، اگر رضایت شهدا و راه آنها را به خوبی ادامه دهیم ان شاءالله نمره ی بالایی می گیریم.

سردار رضائی گفت: برآورد من در خصوص انتظامی استان لرستان بر این است که در همین مسیر، یعنی مسیر شهدا است، لذا ازشهدا دعوت می کنیم با این روح پاکشان جلسه ی ما رو مزین و پر برکت کنند و ان شاء الله ما را با دعای خویش عاقبت به خیر و مورد شفاعت قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان قدرت ترمیم سریع در حوزه اتفاقات و حوادث را دارد، یعنی پیش بینی ، پیشگیری و مقابله و قدرت ترمیم را ما در این استان می بینیم و این یعنی تسلط انتظامی استان در ماموریت ها بالا است که جا دارد از زحمات و تلاش های همه همکاران مجموعه انتظامی استان لرستان و همسران گرامی و فرزندانشان تشکر کنم.

سردار رضائی با اشاره به اقدامات خوب انتظامی استان در بحث نا امن کردن استان برای اراذل و اوباش ، سوداگران مرگ، قاچاقچیان سلاح و اقدامات پیشگیرانه درحوزه کاهش تصادفات و فوتی ها ، در پاسخ به فوریت های ۱۱۰ یعنی ایجاد امنیت برای مردم عزیز و این بسیار با اهمیت است.

 وی بیان داشت: برآورد ما این است که روح حاکم بر مدیریت استان این گونه است که عبارت "نمی شود" در قاموس استان وجود ندارد ، کسب موفیقت در اجرای ماموریت ها را به همه شما تبریک عرض می کنیم.

جانشین انتظامی کل کشوربا تاکید بر نقش آموزش های تخصصی در پیشبرد ماموریت های پلیس افزود: همه موضوعات آموزش مهارتی، آموزش تخصصی و آموزش مدیریتی تخصصی، یعنی همان چیزهایی که درحوزه های پلیس های تخصصی که ابزار و تکنولوژی وجود دارد و ما باید در این حوزه ها با یستی به روز باشیم .

سردار رضائی با اشاره به اینکه آموزش یکی از ارکان مهم در انجام موفق ماموریت های پلیس می باشد بر مهارت آموزی تخصصی به ویژه برای نیروهای کف میدان ( پاسگاه ، کلانتری و راهور) و فرماندهان تاکید داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز