خبرگزاری کار ایران

مسابقات بسکتبال 3x3 استانی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد

 مسابقات بسکتبال 3x3 استانی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد
کد خبر : ۱۵۲۶۴۹۴

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات بسکتبال رده سنی آزاد 3x3 استانی در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل نوری در گفت و گو با خبرنگاران، از اتمام برگزاری مسابقات بسکتبال ۳ نفره قهرمانی رده های سنی استان در بخش بانوان و به میزبانی باشگاه بیر ثانیه خبر داد و گفت:در این مسابقات ۳۶ تیم از سراسر استان حضور داشتند.

نوری گفت: در رده نونهالان که با حضور ۸ تیم برگزار شد تیم بیر ثانیه «ب»مقام اول، تیم بیر ثانیه الف مقام دوم و تیم داهاتو مهاباد مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: این مسابقات در رده نوجوانان با حضور ۱۲ تیم برگزار شد و تیم بیر ثانیه «الف»، مقام اول، تیم امید مهاباد مقام دوم و تیم توار مهاباد مقام سوم را کسب کردند.

نوری ادامه داد: در رده جوانان که با حضور ۱۰ تیم برگزار شد تیم یونیک مهاباد مقام اول، تیم بیر ثانیه مقام دوم و تیم بوکان مقام سوم مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیات بسکتبال استان گفت: همچنین در رده سنی آزاد که با حضور ۶ تیم برگزار شد تیم ژین مهاباد رتبه اول،تیم بیر ثانیه مقام دوم،و تیم بوکان مقام سوم را کسب کرده و غزل سیروانی از تیم ژین مهاباد به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات معرفی شدند.

نوری اظهار کرد: بسکتبال استان در سال‌های گذشته با فعال‌تر شدن مینی بسکتبال، بسکتبال 3X3 و بسکتبال در دو بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف و همچنین برگزاری دوره‌های مختلف داوری و مربیگری یکی از هیات‌های برتر کشور لقب گرفته و مورد تمجید فدراسیون قرار گرفته است.

رئیس هیات بسکتبال استان همچنین از برگزاری  مسابقات بسکتبال رده سنی آزاد 3x3 استانی در بخش آقایان در ارومیه خبر داد و گفت: در این مسابقات ۲۱ تیم از استان حضور دارند.

وی گفت: در دیدار رده بندی این مسابقات تیم بیرثانیه الف ارومیه اول، پتروشیمی آنا و مهاباد اله به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در دیدار فینال تیم بیر ثانیه «الف»اول و پتروشیمی آنا دوم شدند.

به گفته نوری اشکان عبدالملکی از تیم بیر ثانیه ارومیه به عنوان پر امتیاز ترین بازیکن انتخاب و کاپ اخلاق نیز به تیم مهاباد« ب» رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز