خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته تعاون در لرستان اعلام شد

برنامه‌های هفته تعاون در لرستان اعلام شد
کد خبر : ۱۵۲۶۴۰۹

گلزار شهدای گمنام در خرم آباد غبارروبی و عطرافشانی شد

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان برنامه های هفته تعاون را در استان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدفرهاد ناصری‌نیا روز شنبه هفدهم شهریور ماه در حاشیه آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام که به مناسبت هفته تعاون صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته تعاون امسال به نام «تعاون، تبلور مشارکت مردمی » نامگذاری شده و بایستی برای تحقق این شعار ترویج فرهنگ کار گروهی و تعاون را بین عامه مردم به ویژه کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در اولویت و دستور کار خود قرار دهیم.

وی بابیان اینکه راه شهدا راه سعادت است و افتخار، اظهار داشت: همواره باید ادامه‌دهنده مسیر راه شهدا باشیم و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های این عزیزان به عهده تک‌تک ما است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا تصریح کرد: در دومین روز از هفته تعاون برای تجدید بیعت و تجدید میثاق با آرمان های شهدا امروز به اتفاق همکاران به محضر شهدای گمنام رسیده ایم و تمسک از این شهدا و تمسک از فرهنگ عاشورا و گرامیداشت یاد و خاطره و بزرگداشت پرچم دار بزرگ کربلا ابا عبدالله الحسین این هفته را آغاز کرده ایم.

ناصری نیا در ادامه با بیان اینکه توسعه و مشارکت مردم در اقتصاد کشور با تعاون امکان پذیر است ، افزود: در این هفته بنا بر توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی این بخش، همچنین مزایا و محاسن کار گروهی و کار جمعی و ترکیبی و گرایش مردم را به سمت کار جمعی و گروهی داریم.

وی اضافه کرد: در این هفته 28 طرح تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی با 196 عضو و سرمایه گذاری 162 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح‌های تعاونی در سطح استان زمینه اشتغال 153 نفر فراهم می‌شود.

ناصری‌نیا ادامه داد: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مسائل و مشکلات تعاونگران در مصلی های نماز جمعه سطح استان، حضور در شرکت‌های تعاونی و بررسی وضعیت آنها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست تخصصی با فعالان بخش تعاون و تعاونگران، تشکل ها و اتحادیه‌های تعاونی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های تعاونی و تجلیل از تعاونگران برتر در جشنواره تعاون های برتر استان از دیگر برنامه‌های هفته تعاون و هفته دولت در سطح استان لرستان است.

مدیر کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در پایان با بیان اینکه تلاش داریم از ظرفیت‌ها و پتانسیل بخش تعاون در سطح استان استفاده کنیم، اظهار کرد: مهمترین برنامه ما این است که فرهنگ کار گروهی و جمعی را ترویج دهیم تا مردم و جویندگان کار با مفاهیم این مهم آشنا شوند و منجر به اشتغال و کارآفرینی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز