خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور در یاسوج:

برخی استان ها در اجرای طرح ملی مسکن موفق نبوده اند و باید پاسخگو باشند

برخی استان ها در اجرای طرح ملی مسکن موفق نبوده اند و باید پاسخگو باشند
کد خبر : ۱۵۲۴۹۱۴

از استاندار و مسئولان قضایی خواستم سوابق موضوع محیط زیست دنا را ارائه دهند

دادستان کل قوه قضاییه گفت: برخی استان ها در اجرای طرح ملی مسکن موفق نبوده اند و باید پاسخگو باشند که چرا اهمال کاری شده است.طرح های ملی اولویت مقام معظم رهبری است و به آن تاکید دارند.

به گزارش ایلنا، دادستان کل کشور در آیین تودیع و معارفه دادستان یاسوج، اظهار کرد: بی احتیاطی ها و اهمال کاری ها باید ریشه کن شوند و زمینه ای فراهم شود تا تک تک مردم، مسئولان، کارمندان و مدیران در تمام شبانه روز چشمشان باز و گوششان شنوا باشد.

وی افزود: باید در ادارات و سازمان ها روی مسایل مختلف حساسیت وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد تاکید کرد: برخی استان ها در اجرای طرح ملی مسکن موفق نبوده اند و باید پاسخگو باشند که چرا اهمال کاری شده است.طرح های ملی اولویت مقام معظم رهبری است و به آن تاکید دارند.

دادستان کل کشور ابراز کرد: میزان تحصیلات در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر است و بررسی آمار ورودی زندان ها نشان می دهد این زندانی ها سواد کمتر دارند.

یک میلیون کودک و نوجوان بازمانده از تحصیل وجود دارد

وی ادامه داد: طبق آخرین آمار آموزش و پرورش یک میلیون کودک و نوجوان بازمانده از تحصیل وجود دارد که این آمار نگران کننده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی ادامه داد: مجلس باید با وضع قوانین و سیاست های اقتصادی برای حل مشکلات کشور گام بردارند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ریل گذاری مجلس می تواند کارگشا باشد.مجلس با تصویب قوانین و فعال سازی قانون هایی که معطل مانده است می تواند در راستای بخش های مختلف نقش آفرینی کنند.

قوه قصاییه اصل وظیفه آن رسیدگی به شکایات و فسخ خصومات است، پیشگیری از جرم را تنها دستگاه ها نمی توانند انجام دهند و نیاز به همراهی همه ارگان‌ها دارد. قوه قضاییه در حقوق عامه و ترک فعل‌ها را مطالبه می کند.

نگهداری سلاح غیر مجاز به ضرر قوم بزرگ لر و جامعه و مختلف قانون است

دادستان کل کشور گفت: در این استان سلاح غیر مجاز وجود دارد که نگهداری سلاح غیر مجاز به ضرر قوم بزرگ لر و جامعه و مختلف قانون است و درصورت نیاز با دریافت مجوز نسبت به نگهداری آن اقدام داشته باشند، زیرا مخالف قانون و شرع است.

وی با اشاره به حواشی دنای شمالی و احداث دو سد در این منطقه، گفت: از استاندار و مسئولان قضایی خواستم سوابق موضوع محیط زیست دنا را ارائه دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز