خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۵.۲۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۱ دانلود ویدیو

در شهرکرد رخ داد؛

آتش سوزی در انبار لاستیک فروشی تلفات جانی نداشت

کد خبر : ۱۵۲۴۲۱۱

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: آتش گرفتن انبار لاستیک فروشی در شب گذشته در شهرکرد خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت.

بهادر عبدالغنی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: در شب گذشته یک واحد انبار لاستیک خودرو  در محدوده چهارراه دانش سرای شهرکرد طعمه حریق شد.

وی افزود: حجم گسترده آتش سبب شد که منازل مسکونی اطراف این انبار تخلیه شوند.

عبدالغنی بیان کرد: برای اطفای این حریق آتش نشانان شهرداری شهرکرد، فرخشهر، کیان و فرودگاه شهرکرد حضور پیدا کردند و پس از چند ساعت تلاش بی وقفه آتش مهار شد.

                              علت وقوع آتش‌سوزی در انبار لاستیک مشخص نیست

مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: با کمک نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و انتظامی، حریق در ساعات اولیه مهار شد و نیروها هم‌اکنون در حال آواربرداری از محل هستند.

عنایت الله رهنورد بیان کرد:علت وقوع آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست و از مردم تشکر ویژه داریم که همکاری لازم را با تمام دستگاه های امدادی انجام دادند.

به گزارش ایلنا، این انبار در شب گذشته طعمه حریق شد و پس از چند ساعت عملیات گسترده مهار شد و خوشبختانه به منازل مسکونی محدوده انبار هیچگونه خسارتی وارد نشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز