خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم خبر داد:

ابلاغ آئین نامه‌های حمایت از دانشجویان اشتغال آفرین و المپیاد ورزش های فناورانه

ابلاغ آئین نامه‌های حمایت از دانشجویان اشتغال آفرین و المپیاد ورزش های فناورانه
کد خبر : ۱۵۲۳۵۹۰

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آئین نامه‌های حمایت از دانشجویان اشتغال آفرین و المپیاد ورزش های فناورانه در راستای ایجاد امید به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل دانشور امروز پنجشنبه در نخستین نشست روسای ادارات تغذیه و اسکان سراهای دانشجویی در دانشگاه لرستان به اهمیت کار مسوولان ادارات تغذیه و اسکان در ایجاد اعتبار اجتماعی برای نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: برای اهتزاز پرچم نظام مقدس اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار نفر جانفشانی کردند و امروز ما در دانشگاه‌ها باید با ارائه خدمات مناسب و در شان دانشجویان کاری کنیم که شیرینی زندگی زیر این پرچم مقدس برای همیشه در ذهن و جان دانشجویان ماندگار بماند.

وی افزود: خدمت به دانشجویان در حوزه‌های مختلف کاری معاونت دانشجویی، توفیق بزرگ الهی است که همه ما باید قدردان آن باشیم.

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم تاکید کرد: باید با تمام توان و داشتن برنامه مناسب به دانشجویان خدمت و به نحوی فعالیت کرد که کرامت آنان بی منت، بی زحمت و بی اذیت حفظ شود.

دانشور عنوان کرد: نظام اسلامی به دنبال ایجاد فضای نشاط، پویایی و تحرک بین جوانان بخصوص دانشجویان می باشد که عملکرد اداره‌های اسکان و تغذیه دانشگاه در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر آئین نامه‌های متعددی از جمله انتخاب دانشجویان سرآمد، حمایت از دانشجویان اشتغال آفرین و المپیاد ورزش های فناورانه در راستای ایجاد امید و نشاط به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است افزود: انتظار می‌رود همه ارکان دانشگاه به ویژه معاونت‌های دانشجویی وارد کار شوند تا آثار مثبت این حمایت ها در دانشگاه نمود پیدا کند.

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر آموزش مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه خدمات رسانی به دانشجویان گفت: مسوولان سراهای دانشجویی و امور تغذیه باید تا حد امکان در محیط خوابگاه حضور یابند و در رستوران دانشجویی و با دانشجویان غذا بخورند تا مسائل را از نزدیک حل و فصل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز