خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد؛

افتتاح پروژه های برق رسانی استان در هفته دولت سالجاری

افتتاح پروژه های برق رسانی استان در هفته دولت سالجاری
کد خبر : ۱۵۲۲۴۱۹

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از افتتاح و تکمیل چندین پروژه برق رسانی در استان با اعتباری 5 هزار میلیارد ریالی در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین قدیمی اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در راستای رضایت شهروندان و تحقق اهداف متعالی شرکت، همزمان با هفته دولت، پروژه های برقرسانی استان با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های برق در 8 حوزه مختلف گفت: پروژه های سرمایه گذاری که توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری و همچنین تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی و فیدرهای جدید و افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فن آوریهای جدید از جمله ریکلوزر و سکسیونرر گازی را شامل می شود، با اعتباری بالغ بر یک هزار و 234 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از نصب چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با نصب تیر بتونی و پایه فلزی به طول 115 کیلومتر با اعتبار 159 میلیارد ریالی خبر داد و افزود: در حوزه پروژه های نیرو رسانی که شامل برقرسانی به چاههای کشاورزی، دامداری ، مرغداری ، پرورش ماهی، صنایع تولیدی و ... می شود  نیز در سطح استان، 55 کیلومتر خط ۲۰کیلو ولت هوایی و 94 دستگاه ترانسفورماتور با اعتباری بالغ بر 772 میلیارد ریال در هفته دولت امسال تکمیل و راه اندازی خواهد شد.

قدیمی با اشاره به تبدیل 650 کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار در جهت کاهش تلفات با اعتبار دو هزار و 126 میلیارد ریال اظهار کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق نزدیک به ۳۰  روستا نیز با 437 میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسیده است.

وی از اختصاص هزینه ای بالغ بر 222میلیارد ریال جهت نصب 2 هزار و 650 کنتور هوشمند خبر داد و گفت: برای احداث روشنایی معابر منطقه گردشگری ازناو خلخال نیز با احداث یک هزار و 800 متر خط فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار و احداث خط 20 کیلو ولت شهرک صنعتی گزاز  24 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به برق رسانی روستاهای بی برق حصار در شهرستان مشگین شهر و روستای طهرستان در شهرستان خلخال افزود: احداث یک دستگاه پست هوایی 25 و یک هزار و 200 متر خط فشار متوسط و ضعیف در روستای حصار و یک دستگاه پست هوایی 50 کیلو ولت آمپر و یک هزار و 100 متر خط فشار متوسط و ضعیف در روستای طهرستان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال، عملیات برق رسانی به دو روستای مذکور تحقق یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز