خبرگزاری کار ایران

سرپرست منابع طبیعی نمین خبر داد؛

کشف 10 کیسه زغال قاچاق جنگلی در بخش ویلکیج شهرستان نمین

کشف 10 کیسه  زغال قاچاق جنگلی در بخش ویلکیج شهرستان نمین
کد خبر : ۱۵۲۲۴۱۲

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین از کشف و ضبط 10 کیسه زغال قاچاق جنگلی از قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  مظفر جعفری پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از محل دپو این زغال‌ها اظهار کرد: ۱۰ کیسه زغال قاچاق جنگلی دپو شده در انبار یکی از منازل روستاهای حاشیه جنگل توسط نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی بخش ویلکیج در شهرستان نمین کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی با هوشیاری کامل به رصد منطقه مشغول هستند، افزود: در این رابطه ۵ نفر متخلف شناسایی شده‌اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین با تاکید بر اینکه حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی است، ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: از مردم، گروه‌های مردم‌نهاد و همیاران طبیعت و دوستداران طبیعت تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از جمله قطع درختان جنگل، احداث کوره زغال، تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش‌سوزی، قاچاق چوب و زغال و یا هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی، موارد را به شماره تلفن‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز