خبرگزاری کار ایران

مرتکبین ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد بازداشت شدند

 مرتکبین ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد بازداشت شدند
کد خبر : ۱۵۲۲۱۹۹

معاون دادستان چهارمحال و بختیاری گفت: سه نفر از مرتکبین بازداشت و پنج دستگاه خودرو توقیف و عملیات اجرایی ساختمانی غیرمجاز با همت عوامل شهرداری و انتظامی متوقف شد.

به گزارش ایلنا، یاسر کریمی اظهار داشت: در پی حضور مامورین شهرداری در یکی از محلات شهرکرد و ارائه تذکرات قانونی جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و شبانه، متخلفین مبادرت به سنگ‌اندازی به سوی مجریان قانون کردند که با حضور مامورین انتظامی و کسب دستور قضایی، سه نفر از مرتکبین بازداشت و پنج دستگاه خودرو توقیف و عملیات اجرایی ساختمانی غیرمجاز با همت عوامل شهرداری و انتظامی متوقف شد و مالک ساختمان و تعدادی دیگر از متهمین که متواری شده‌اند نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به اینکه سوداگران مسکن با زیاده خواهی در صدد کسب منافع نامشروع هستند و با احداث طبقات مازاد بر پروانه ساختمانی مشکلات زیادی برای مردم و مدیریت شهری ایجاد می کنند دادستان در راستای پیگیری حقوق عامه برخورد قاطع با متخلفین را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون دادستان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شهروندان محترم می‌بایست گزارشات در این زمینه را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری اطلاع‌رسانی کنند.

صدور ۱۲ مورد رای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد 

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد گفت: بر اساس برخورد قانونی با ساخت و سازهای بدون پروانه و همچنین بر خلاف ضوابط فنی و شهرسازی، در ماه گذشته ۱۲ مورد رای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد صادر و اجرا شد.

مجید مردانی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز شامل بنای مازاد و اشرافیت در و پنجره بود.

وی تصریح کرد: واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد با افزایش گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌کند.

مردانی بیان کرد: از صاحبان املاک درخواست می کنیم پیش از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز از جمله تخریب، تعمیر، تعویض سقف و دیوارچینی به شهرداری و واحد مربوطه مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز