خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در اصفهان

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در اصفهان
کد خبر : ۱۵۲۱۷۷۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان از اعمال محدودیت ترافیکی مراسم روز اربعین حسینی(ع) در شهرهای مختلف استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع افزود: با توجه به عزاداری هیات‌های مذهبی در روز اربعین و پیاده‌روی جاماندگان این آیین، پلیس راهور اقدام به اعمال محدودیت و پوشش ترافیکی در برخی از نقاط و معابر کرده است.

‎وی اظهار داشت: بر این اساس از ساعت هفت صبح روز اربعین در محل‌های اجرای مراسم در خیابان‌های اصلی شهرهای استان و همچنین شهر اصفهان، محدودیت تردد خودروها اعمال می‌شود.

‎وی افزود: در کلانشهر اصفهان در محدوده‌های منتهی به گلستان شهدا، اطراف میدان امام، میدان احمدآباد، میدان لاله به سمت پل شهیدان طیاره، میدان‌ بزرگمهر، میدان آزادی به سمت خیابان امام سجاد(ع)، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

سرهنگ زارع اضافه کرد: این محدودیت‌ها در چهارراه نورباران به سمت میدان مشتاق، تقاطع حمزه به سمت میدان مشتاق، شمال میدان خواجو به سمت میدان مشتاق، محدوده پل غدیر به سمت چهارراه آبشار، چهارراه فرایبورگ به سمت میدان بسیج، میدان فیض به سمت میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی و تمام مسیرهای منتهی به خیابان امام سجاد(ع) نیز اعمال خواهد شد.

‎رئیس پلیس راهور اصفهان تاکید کرد: توقف هرگونه وسایل نقلیه در مقابل گلستان شهدا از ساعت یک بامداد روز اربعین در هر ۲ مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

‎وی با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در طول بزرگراه شهید اردستانی و سطح شهر اصفهان در روز یادشده از رانندگان خواست در مسیرهای اعلامی تردد نداشته باشند و در صورت نیاز از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های موازی و اطراف استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز