خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری آذربایجان غربی خبر داد؛

برقراری سرویس رایگان زائرین اربعین حسینی از مبدا ارومیه به پایانه مرزی تمرچین

برقراری سرویس رایگان  زائرین اربعین حسینی از مبدا ارومیه به پایانه مرزی تمرچین
کد خبر : ۱۵۱۷۹۷۹

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از برقراری سرویس رایگان زائرین اربعین حسینی از ارومیه به پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: روزانه ۴ سرویس حمل و نقل عمومی برون شهری ، زائرین اربعین را بصورت کاملا رایگان از پایانه مسافربری ارومیه با ظرفیت حدود ۲۰۰ نفر به  پایانه مرزی تمرچین انتقال می دهند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۲ مرداد تا اول شهریور سالجاری اجرا خواهد شد، تصریح کرد: همچنین زائرانی که قصد عزیمت به پایانه مرزی تمرچین با استفاده از خودرو شخصی را دارند نیز مورد توجه بوده و ۸ پارکینگ رایگان در شهرستان پیرانشهر آماده خدمات رسانی به این افراد است.

دست نشان  ادامه داد: تمامی زیرساخت‌ها اعم از پارکینگ رایگان، مواکب، حمل و نقل و مسایل بهداشتی آماده هستند که از بدو ورود به پیرانشهر تا محل پایانه تمرچین و اعزام به سمت عتبات عالیات در خدمت زوار باشند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه درسالجاری ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری و ایمن سازی محورهای منتهی به گذرگاه تمرچین هزینه شده است، یاد آور شد: علاوه بر تامین زیرساخت ها برای کاهش ایستایی و ازدحام در پایانه مرزی تیزبین، امسال تعداد گیت های گذرنامه نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور تسهیل سفر زائرین هزینه ورود به گذرگاه حاج عمران از طریق پایانه مرزی تمرچین برای زائرین و مسافران  ایرانی رایگان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز