خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیل:

تمام ظرفیت ستاد امربه معروف برای تحقق مطالبات مردم استفاده می شود

تمام ظرفیت ستاد امربه معروف برای تحقق مطالبات مردم استفاده می شود
کد خبر : ۱۵۱۷۵۹۱

دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اردبیل گفت: تمام ظرفیت ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان برای تحقق مطالبات مردم استفاده می شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام میر عباس زاده در آیین تجلیل از دستگاه های برتر استان اردبیل در حوزه امر به معروف ونهی از منکر اظهار کرد:دستگاه های اجرایی در شاخص های مختلف حوزه امر به معروف ونهی ازمنکر ارزیابی شدند وبراساس این شاخص ها دستگاه های برتر انتخاب شدند.

وی یکی ازرویکرد های ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر استان را پیگیری مطالبات مردم در دستگاه های اجرایی وتسهیل روندخدمات دهی عنوان کرد و گفت: در این راستا بر اساس موازین قانونی تمام حمایت های لازم را انجام می دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر استان ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در دستگاه های اجرایی را ملاک اساسی دانست و ادامه داد: این امر می تواند رضایت مراجعه کنندگان را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام میرعباس زاده افزود:ازتمام ظرفیت ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر برای تحقق مطالبات مردم استفاده می کنیم ودراین راستا سامانه ستاد هم راه اندازی شده تا مردم مطالبات خودرا جهت پیگیری مطرح کنند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری بسیاری از افراد زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و اقدامات خیرخواهانه با اختصاص هزینه تولد و بسیاری از مراسم ها فراهم شده است و این امر در استان ترویج شده که با استقبال خوبی در استان مواجه شده است.

طاهری فرد، معاون دادستان عمومی وانقلاب اردبیل هم بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: اقدامات ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در این راستاقابل قدردانی است.

وی تصریح کرد: دشمنان باترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به بنیان خانواده هستند که در این راستا همگان باید هوشیاری لازم را داشته باشند.

باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی هم افزود: برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در تسهیل روند خدمات دهی به مردم درحوزه های مختلف و اقدامات خیرخواهانه قابل قدردانی است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز