خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

منظریه شهرکرد نیازمند ۱۶ مدرسه جدید است

منظریه شهرکرد نیازمند ۱۶ مدرسه جدید است
کد خبر : ۱۵۱۷۳۲۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت مدرسه در آبادانی شهرک ها اثر گذار است و هم اکنون منظریه شهرکرد نیازمند ۱۶ مدرسه جدید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حسین‌میرزایی روز سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهارداشت: ساخت مدرسه در طرح ملی مسکن برای آبادانی شهرک‌ها مهم است و هم‌اکنون محله منظریه شهرکرد به ۱۶ مدرسه جدید نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه ساخت مدرسه در سایت‌های طرح‌های ملی مسکن ضروری است افزود: زمین مورد نیاز ساخت مدارس  منظریه تامین شود و از همه ظرفیت‌ها به خصوص خیرین، اعتبارات آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برای ساخت این مدارس استفاده شود.

حسین میرزایی بیان کرد: آموزش و پرورش یک ارگان مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و در زمان تقسیم‌بندی بودجه و اعتبار این وزارتخانه باید به صورت ویژه دیده شود.

وی با اشاره به سال تحصیلی جدید گفت: نیاز است تمهیدات لازم برای رفع مشکل سرویس مدارس و سایر مشکلات از جمله ساماندهی معلمان و کلاس‌بندی دقیق و منظم انجام شود تا سال تحصیلی بدون دغدغه آغاز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاریتصریح کرد: رفع مشکلات معلمان از جمله مسکن، معیشت در دستور کار ویژه قرار گیرد و معلمان باید بدون دغدغه و با کمترین مشکل در کلاس‌های درس حاضر شوند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: شعار امسال برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان نوجوان‌محوری، مرکز محوری و مخاطب‌محوری است. روح الله واحد افزود: مخاطبین اصلی مراکز کانون گروه سنی ۵ تا ۱۸ سال است که جمعیتی بیش از ۲۰۰ هزار نفر هستند و برنامه اصلی کانون عضو گیری و جذب دائم مخاطب است.

روح الله واحد افزود: هم‌اکنون ۲۷ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان فعال است که از این تعداد ۲۲ مرکز ثابت، چهار مرکز سیارو یک مرکز پستی فعال است.

وی ادامه داد: تعداد اعضای کتابخانه‌های مراکز کانون را بیش از ۱۶ هزار نفر است.

واحد اظهار داشت: در کتابخانه‌های کانون بیش از ۲۲ هزار عنوان کتاب با ۲۲۰ هزار جلد وجود دارد و تاکنون ۱۸۳هزار جلد کتاب توسط اعضای کانون به امانت برده شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در سال جاری ۴۶۸ کارگروه آموزشی در کانون های استان برگزار شد.

استخدام بیش از یک‌هزار معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری  در این نشست بیان کرد: عملیات ساخت مسکن فرهنگیان در قالب طرح نهضت ملی آغاز شده و ساخت طرح ۵۲۴ واحدی مسکن فرهنگیان در محله ۴۰ منظریه در دست اجراست.

امین سلیمانی افزود: اجرای طرح مسکن فرهنگیان پیشرفت فیزکی بالایی ندارد و این امر نارضایتی متقاضیان را افزایش داده است.

وی گفت: در سال جاری یک‌هزار و ۹۱ معلم جدید در قالب آزمون استخدامی ابتدایی، مدارس استثنایی و دربیری جذب آموزش و پرورش استان می‌شود.

سلیمانی ادامه داد: برای رفع کمبود نیروی انسانی نیز امسال برنامه‌های مختلف ازجمله برگزاری آزمون استخدامی و دوره‌های کیفیت بخشی اجراشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز