خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین جشن ملی مهر سینمای ایران با تجلیل از فیلم سازان برتر لرستان

برگزاری  سومین جشن ملی مهر سینمای ایران با تجلیل از فیلم سازان برتر لرستان
کد خبر : ۱۵۱۶۴۲۵

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سومین جشن ملی مهر سینمای ایران با تجلیل از فیلمسازان برتر استان شهریورماه امسال برگزار می‎شود.

به گزارش ایلنا، رضا نیازی روز دوشنبه بیست و دوم مرداد ماه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در همین راستا با توجه به فرا رسیدن ۲۱ شهریور و برگزاری سومین جشن ملی مهر سینمای ایران و لزوم انتخاب فیلمسازان برتر لرستان، فیلمسازان و هنرمندان سینمای استان در رشته های مختلف همچون کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین و... می‎توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ شهریور اهم فعالیت‎ها و کسب جوایز سینمایی خود را طی یکسال گذشته جهت بررسی در شورا به آیدی تلگرام @pezhman1355  و یا با ارائه حضوری به دفتر انجمن سینمای جوان خرم‎آباد ارسال کنند.

نیازی با تاکید بر اینکه در انتخاب فیلمسازان برتر استان اولویت با افراد حائز رتبه‎ های کشوری است که طی دو سال گذشته در جمع تقدیرشدگان نبوده ‎اند، بیان کرد: در صورت نبود نفرات جدید و با تشخیص شورا از نفرات برتر یکسال گذشته که جوایز ملی کسب کرده و در سنوات گذشته جشن مهر سینمای ایران تقدیر شده‎اند نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گفته وی در صورت وجود کاندیداها و گزینه های برتر همسطح، اولویت با افرادی است که تاکنون مورد تقدیر قرار نگرفته اند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به ایام سوگواری ماه صفر تاریخ دقیق برگزاری جشن مهر سینمای ایران در لرستان طی شهریور ماه متعاقبا اطلاع‎رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز