خبرگزاری کار ایران

بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه‌های اصفهان در سال گذشته

بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه‌های اصفهان در سال گذشته
کد خبر : ۱۵۱۶۲۰۹

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان گفت: افزون بر ۳۰۰ هزار نفر از ۳۶ عنوان نمایشگاه برپا شده در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در سال گذشته بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمدرضا طحانیان در نشست خبری افزود: ۳۶ عنوان نمایشگاه عمومی و تخصصی و بیش از ۱۷۰ رویداد، سال گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا و رویدادهای مختلفی در کنار هر نمایشگاه با هدف بسترسازی، تسهیلگری و شبکه‌سازی با حضور متخصصان، صنعتگران و فعالان اقتصادی با هدف ارتقاء سطح صنعت کشور و استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه این نمایشگاه سال گذشته میزبان ۲۵ هیات تجاری از ۱۹ کشور بود، اظهار داشت: عملیات احداث گام(فاز) دوم نمایشگاه بین‌المللی اصفهان سال گذشته آغاز شد و سالن شماره ۲ آن با مساحت حدود هفت هزار و ۲۰۰ متر در مرحله فونداسیون و اجرای سازه قرار دارد که با بهره‌برداری از آن حدود ۶۰ درصد به فضای نمایشگاه اصفهان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و راه‌اندازی گام(فاز) دوم این نمایشگاه مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: کلیه معابر و زیرساخت‌های نمایشگاه تکمیل و در یکسال گذشته بیش از یکصد هزار مترمربع به فضای معابر این نمایشگاه افزوده شده است.

طحانیان بیان کرد: ظرفیت پارکینگ نمایشگاه از یک‌هزار و۲۰۰ دستگاه خودرو به حدود چهار هزار دستگاه افزایش یافته که در شرایط اضطراری تا حدود پنج هزار دستگاه را هم پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه بطور میانگین سال گذشته در هر ماه سه عنوان نمایشگاهی در اصفهان برگزار شده است، افزود: بر اساس هماهنگی‌ انجام شده ۴۳ عنوان نمایشگاهی با موضوع های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای سال جاری برنامه‌ریزی شده که نسبت به سال گذشته رشد بیش از ۱۵ درصدی پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان ادامه داد: بیش از ۱۴۰ هزار نفر از نمایشگاه‌های برپا شده در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در سال جاری بازدید کردند.

وی اضافه کرد: انتخاب عنوان نمایشگاه‌های تخصصی در سال جاری از جمله خودرو، فرش و شهرداری‌ها با توجه به نیازهای بازار، صنعت و مخاطبان انجام شده است.

طحانیان با بیان اینکه بیش از۳۰ سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد، افزود: بزرگترین سایت‌های نمایشگاهی در پنج کلانشهر تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز واقع شده است که جایگاه نمایشگاه اصفهان از لحاظ به روز بودن و زیرساخت‌ها، پس از تهران قرار دارد.

به گفته وی، شرکت نمایشگاه اصفهان در سال‌های فعالیت خود به مرور از زیرساخت‌های سخت‌افزاری و رقابتی مطلوبی برخوردار شده است و در نظر دارد همسو با توسعه فیزیکی و تکمیل فازهای تعریف شده، بر اساس طرح‌های جدیدی که در دستور کار دارد، بهره‌وری از این زیرساخت‌ها را به حداکثر برساند.

وی ادامه داد: امروز یکی از استانداردترین سایت‌های نمایشگاهی کشور در اصفهان است و باید چابک سازی و کارآمدی این مجموعه و تحولات راهبردی آن نیز در دستور کار قرار گیرد که تعهد به انجام این کار جزو مأموریت‌های تازه شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز