خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

کاهش۲۰ درصدی تصادفات جاده ای منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری

کاهش۲۰ درصدی تصادفات جاده ای منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
کد خبر : ۱۵۱۵۶۲۷

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری تصادفات در استان ۲۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین امجدیان ۲۰ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق جامعه هستند و با اطلاع‌رسانی شفاف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: در سال جاری در بحث وقوع سرقت کاهش ۱۰ درصدی و کشفیات سرقت افزایش ۱۳ درصدی را داشتیم.

سردار امجدیان با اشاره به انهدام ۱۶ فقره باند سرقت در استان گفت:در وقوع سرقت های مهم ۱۵ درصد کاهش داریم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری کاهش ۱۱ درصدی وقوع سرقت خودرو، افزایش ۱۴ درصدی کشف سرقت خودرو، کشف ۱۴۸ فقره سرقت موتورسیکلت، کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت اماکن، کاهش ۳۳ درصدی وقوع سرقت منزل و افزایش ۱۰۰ درصدی کشف کیف‌قاپی را ازجمله دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد.

وی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی فوتی ها در استان بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴ هزار و ۳۰۹ فقره گواهینامه در استان صادر شده و  ۵۵ هزار و ۶۴۰ فقره شماره گذاری انجام شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ۹۸۱ نفر از اتباع خارجی بیگانه در سال جاری در استان شناسایی شدند و هشت دستگاه خودروی اتباع غیرمجاز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در استان ۴۹۸ طرح اجرا شد خاطر نشان کرد: بازدید از واحدهای صنفی در زمینه حجاب و عفاف ۴۲ درصد افزایش داشته است.

سردار امجدیان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ مورد پلمب واحدهای صنفی در استان انجام شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در حوزه مواد مخدر گفت: در سال جاری بیش از ۳۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و در این مدت ۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر  متلاشی و ۲۶ مورد  اماکن آلوده به مواد مخدر پلمپ شد.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ بیش ازهزار طرح عملیاتی انجام شد و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مصرف مواد مخدر ۱۰ هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

سردار امجدیان با اشاره به سامانه ۱۹۷ گفت: در سال جاری شش هزار و ۵۷۲ تماس با سامانه ۱۹۷ برقرار شد که نسبت به مدت مشابه ۳۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد، همچنین ۲۲۹ هزار و ۱۵۰ تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ انجام شد که تعداد تماس‌های برقرار شده یک درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: در سال جاری ۱۲ هزار و ۶۴۳ جلد گذرنامه در استان صادر شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در مورد اموال مسروقه مکشوفه، بیان کرد: پیگیری‌ها برای شناسایی مال باخته انجام می‌شود، در صورتی‌که مال باخته تا ۶ ماه شناسایی نشد اموال تحویل دادگستری و ستاد اجرایی فرمان امام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز