خبرگزاری کار ایران

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
کد خبر : ۱۵۱۴۹۵۵

آیین تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌های چهارمحال و بختیاری به مناست هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ، با حضور جمعی از مسوولان این استان در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این آیین اظهار داشت: خبرنگاران استان با چالش های مختلفی روبروست که یکی از مهمترین این چالش‌ها، اقتصاد رسانه است.

پیام احمدی افزود: در سه سال گذشته ۸۲ میلیارد ریال آگهی در اختیار نشریات استان قرار داده شد که تمامی این آگهی‌ها طبق قانون بین روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌های استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: عدالت در توزیع آگهی‌ها موضوعی است که تلاش شد در طول سه سال اخیر به آن پایبند باشیم و در حالی که قانون اجازه می‌داد توزیع آگهی‌های با ۱۰۰ درصد اختلاف بین نشریات مختلف انجام شود اما اهتمام ما بر این بود این اختلافات کمتر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پیگیری مطالبات صنفی خبرنگاران اصحاب رسانه و بهبود شرایط مطبوعات به ویژه در خصوص ساماندهی دفاتر نمایندگی از دیگر مواردی است که در طول سالهای اخیر دنبال شده است.

وی با بیان اینکه ۱۸۰ خبرنگار این استان در سامانه «ای رسانه» ثبت‌نام کرده‌اند گفت: ثبت‌نام برخی از فعالان رسانه‌ای استان در این سامانه ناقص است و تاکید می‌شود نسبت به تکمیل آن سریع‌تر اقدام کنند.

خبرنگاران امید و معنویت را در جامعه ترویج می‌دهند

استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: خبرنگاران استان همواره انعکاس دهنده مطالبات و مشکلات مردم به مسوولان هستند و در کنار آنها متولیان امر را برای رفع مطالبات مردم یاری داده‌اند.

غلامعلی حیدری افزود: روز خبرنگار متعلق به یک روز نیست و خبرنگاران باید هر روز باید تکریم و تجلیل شوند چرا که خبرنگاران امید و معنویت را در جامعه ترویج می‌دهند.

وی بیان کرد: خبرنگاران چه در دوران دفاع مقدس، ایثار و فداکاری از خود نشان دادند و چه در زمان حال ، روز تعطیل و غیرتعطیل ندارند و در کنار مردم دغدغه های آنها را منعکس و خدمات نظام را برای تزریق امید به جامعه منتقل می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران استان به روز و دقیق اخبار را در بحران های مختلف پوشش می‌دهند و هیچگاه جای خالی آنها احساس نشد.

به دنبال رفع دغدغه های خبرنگاران هستیم

عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: یک خبرنگار تا زمانی که باورمند به سنتهای الهی است، هر خبر خلافی را منتشر نمی‌کند و می‌داند که اگر در دنیا مواخذه نشود اما در آخرت باید پاسخگو باشد.

احمد راستینه افزود: دغدغه خبرنگاران را درک می‌کنیم و به دنبال رفع آن در مجلس هستیم.

وی بیان کرد: از خبرنگاران درخواست داریم تا به عنوان دیده‌بان‌های پیشرفت و آبادانی، چشم ما برای مطالبه‌گری واقع‌بینانه باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز