خبرگزاری کار ایران

نماینده زاهدان:

شهادت 90 نفر از مدافعان امنیت در طول یکسال، نشان دهنده عدم مدیریت مطلوب در سیستان و بلوچستان است

شهادت 90 نفر از  مدافعان امنیت در طول یکسال، نشان دهنده عدم مدیریت مطلوب در سیستان و بلوچستان است
کد خبر : ۱۵۱۴۸۰۷

امیدواریم جناح های سیاسی مانع کارکردن رئیس جمهور جدید نشوند

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: به رغم این‌که اعتبارات قابل توجهی در حوزه امنیت به سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده، اما به شهادت رسیدن حدود ۹۰ نفر از مدافعان امنیت از فراجا و سپاه طی یک سال در استان نشان می دهد که سیستان و بلوچستان به خوبی مدیریت نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی شهریاری روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: نمونه کار خطیر خبرنگاری را در نوار غزه شاهد هستیم، تعداد زیادی از اهالی رسانه که برای آگاه کردن افکار عمومی و انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه حضور دارند، علی رغم اینکه در تمامی جنگ ها اعلام می شود که نباید به خبرنگاران تعرض کرد، به صورت هدفمند هدف قرار می‌گیرند و به شهادت می رسند.

وی افزود: این تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی ناموفق بوده، زیرا تلاش اهالی رسانه و ظرفیت شبکه های اجتماعی باعث انعکاس واقعیت ها و در دسترس قرار گرفتن اطلاعات شده است.

وی افزود: به رغم تلاش های صورت گرفته، سیستان و بلوچستان مثل همیشه مشکلات خاصی دارد، با وجود تلاش هایی که شده، انتظاری که از شهید رئیسی داشتیم، برآورده نگردید و به بسیاری از مشکلات رسیدگی نشد. خداوند آقای رئیسی را عاقبت به خیر کرد، رئیس جمهور اخلاق مدار و دوست داشتنی بودند و روحشان شاد.

شهریاری عنوان کرد: به رغم این‌که اعتبارات قابل توجه و منابع مالی خوبی در حوزه امنیت به سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده، اما به شهادت رسیدن حدود ۹۰ نفر از مدافعان امنیت از فراجا و سپاه طی یکسال در استان نشان می دهد که سیستان و بلوچستان به خوبی مدیریت نمی شود.

وی تصریح کرد: مشکلات امنیتی به ویژه سرقت های مسلحانه، سبب نگرانی مردم زاهدان شده و مردم مدام با بنده تماس می گیرند. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تغییراتی که در فرماندهی انتظامی استان صورت گرفته بخشی از مشکلات امنیتی شهر زاهدان کاهش یابد.

شهریاری با تاکید بر اینکه باید مرزها را کنترل کنیم، گفت: اینکه مردم از گیت های امنیتی در شهر عبور کنند، مردم را به زحمت انداخته مرزها را تقریبا رها کردیم و قصد داریم امنیت را در شهر و در کنار خانه های مردم کنترل کنیم، امیدوارم در دولت جدید اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی یادآور شد: در تمام دولت ها چه اصلاح طلب و چه اصول گرا، شاید این جریانات و طیف های سیاسی هستند که نمی‌گذارند دولت ها و رئیس جمهور، آن طور که می خواهد عمل کند، آقای دکتر پزشکیان می‌خواهد کار کند، امیدوارم که جناح ها و طیف های سیاسی بگذارند و مانع تراشی نکنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه راجع به دارو مشکلات زیادی داریم، اذعان کرد: بیشترین مطالبه مردم در حوزه دارو و شیر خشک است، بیشترین دغدغه ما با توجه به تغییر نرخ ارز ترجیحی، تامین دارو، شیرخشک و تجهیزات پزشکی است.

وی افزود: بیش از ۱۲ هزار نفر از اعضای جامعه پزشکی به دلیل عدم رضایت از سیستم بهداشت و درمان و شرایط اقتصادی از کشور مهاجرت کردند.

انتهای پیام/
مجتبی اسماعیلی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز