خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

شمس آذر با قوت در لیگ برتر حضور می‌یابد

شمس آذر با قوت در لیگ برتر حضور می‌یابد
کد خبر : ۱۵۱۴۷۸۵

سعید دقیقی از احتمالات سرمربی‌گری شمس آذر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مسایل فنی توسط مدیرعامل باید مطرح شود؛ اما درحال حاضر تیم در حال تمرین است و امروز هم سرمربی تیم و کادر فنی مشخص شود و با قوت در لیگ حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: ورزش ما امروز حال خوبی دارد و مردم با اشتیاق منتظر مسابقات نمایندگان قزوین در المپیک هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: در سفر وزیر سعی کردیم امکانات را برای رضا علیپور فراهم کنیم، البته شاید با ایده‌آل‌ها فاصله داشته باشیم؛ باید کادر فنی قوی‌تری حضور پیدا می‌کرد؛ اما برای این حوزه زحمت زیادی کشیده است.  

وی عنوان کرد: سال گذشته به لیگ برتر راه پیدا کردیم و باید الزاماتی را رعایت می‌کردیم و دقیقه 90 ورزشگاه را برای میزبانی فراهم کردیم.

این مسئول با اشاره به وضعیت تیم فوتبال شمس آذر اظهار کرد: حمایت‌های رسانه‌ها کمک می‌کند تا مانند سال گذشته نشاط اجتماعی را داشته باشیم و بازگشت دقیقی یکی از احتمالات است.

علایی مقدم بیان کرد: شمس آذر برای بخش خصوصی است؛ باشگاه فصل قبلی را با بدهی صفر به پایان رساند، صاحبان باشگاه در این شرایط اقتصادی و باوجود اینکه تولیدات آن‌ها جزء کالاهای اساسی است، 140 تا 150 میلیارد برای ورزش هزینه می‌کنند، خیلی از خیرین تمکن مالی دارند اما برای ورزش کاری نمی‌کنند اما این شرکت در حال ایثارگری است.

مشکل نور ورزشگاه سردار آزادگان در حال ساماندهی است

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان بیان کرد: تا این لحظه برای میزبانی در ورزشگاه مشکل نور داریم، البته ریسمان کشی و شبکه کشی انجام شده اما هنوز با استاندارد سازمان لیگ فاصله داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: با سه تا چهار شرکت وارد مذاکره شدیم، امروز اصلاح نور آغاز شده و دنبال این هستیم بازی اول میزبان باشیم و در تامین مالی استاندار و برنامه و بودجه کمک کردند.

وی اظهار کرد: ساماندهی و مسقف کردن جایگاه خبرنگاران، و "وی‌ای‌آر" هم هزینه دستگاه‌ها به شرکت توسعه و تجهیز قرار گرفته اما فعلا بازی‌های اول بدون آن خواهد بود؛ اما نقشه و مشخصات آم  به ما داده شده و اتاق آن هم پیش‌بینی شد و هر زمان دوربین‌ها بیاید آماده استفاده از آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز