خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد واحد خبرداد؛

اقدامات صورت گرفته برای الحاق پادنا به اصفهان قبل از نمایندگی بنده در مجلس بوده است

اقدامات صورت گرفته برای الحاق پادنا به اصفهان قبل از نمایندگی بنده در مجلس بوده است
کد خبر : ۱۵۱۴۲۶۲

نماینده بویراحمد واحد در مجلس دوازدهم تاکید کرد که الحاق احتمالی پادنای شمالی به استان اصفهان، باعث نارضایتی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "محمد بهرامی سیف آباد" در نشست رسانه ای با اظهار تاسف از سخنان رحیم کریمی نماینده سمیرم در مجلس دوازدهم در ارتباط با الحاق منطقه حفاطت شده پادنای شمالی به استان اصفهان، سخنان این نماینده مجلس را جوسازی و حاشیه ساز خواند تا این نماینده از این طریق و با جوسازی‌های خود، بتواند افکار عمومی مردم حوزه انتخابیه اش را برای تصرف پادنای شمالی همراه کند.

وی گفت: همانطور که به مسوولان ملی گفته ام الان هم تاکید می‌کنم که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از مصوبه اردیبهشت ماه امسال شورایعالی حفاظت محیط زیست دولت سیزدهم راجع به الحاق منطقه حفاطت شده پادنای شمالی به استان اصفهان ناراحت هستند.

نماینده بویراحمد واحد در مجلس دوازدهم با تشریح وقایع صورت گرفته طی چند ساله اخیر برای تحقق مصوبه شورایعالی حفاظت محیط‌زیست دولت سیزدهم و واگذاری منطقه حفاظت شده پادنای شمالی به استان اصفهان، اظهار داشت: آنچه که به ما گفته شد این است که از سال قبل، آقایان در استان اصفهان بدنبال الحاق دنای شمالی به استان اصفهان بودند اما نماینده وقت بویراحمد واحد در مجلس یازدهم و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، در جلسات واگذاری این منطقه حفاظت شده شرکت نکردند.

بهرامی سیف آباد گفت: آقایان در استان اصفهان با استفاده از غیبت مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده وقت حوزه انتخابیه بویراحمد واحد در این جلسات، در سکوت کارها را پیش بُردند و متاسفانه مسوولان وقت و کنونی استان ما نیز هیچ واکنشی راجع به این مصوبه غلط و حساسیت برانگیز نشان ندادند.

بهرامی سیف آباد افزود: تا تیرماه امسال هم آقایان، خبر الحاقیه پادنای شمالی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان را رسانه ای نکردند و در تیرماه، برخی رسانه ها این اتفاق را اطلاع رسانی کردند که از همان زمان مرتب پیگیری لغو مصوبه شدیم. 

نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: اکنون با پیگیری های فراوان، موفق شدیم جلوی اجرای الحاقیه را بگیریم و به مسوولان ارشد اجرایی استان اصفهان نیز اعلام شد که از هرگونه اقدامی در این راستا خودداری کنند.

بهرامی سیف آباد افزود: این موضوع به مسوولان ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اعلام شده که حق واگذاری پاسگاه حفاظتی دنای شمالی به استان اصفهان را ندارند و  باید از هر گونه اقدامی در این ارتباط خودداری کنند.

نماینده بویراحمد واحد در مجلس تاکید کرد: از اولین ساعاتی که متوجه این الحاقیه شدم پیگیری کردم و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خیال شان راحت باشد که از هرگونه تلاشی برای احقاق حقوق مردم حوزه انتخابیه ام دریغ نخواهم کرد و همه تلاش خود را برای لغو این مصوبه بکار می بندم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز