خبرگزاری کار ایران

طی ۴ ماهه گذشته صورت گرفت؛

تردد حدود ۴۰ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار

تردد حدود ۴۰ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار
کد خبر : ۱۵۱۳۵۶۹

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از تردد حدود ۴۰ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار در طی ۴ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، لطف الله بابایی در  بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در 4 ماهه گذشته حدود 40 هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که 28 هزار و161 نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش 42 درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 613 نفر ایرانی و 39 هزار و290 نفر نیز مسافران خارجی است، تصریح کرد: مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در 4 ماهه گذشته مسافران ورودی ایرانی را 612 نفر برشمرد و ادامه داد: در مدت یاد شده  19 هزار و941 نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده اند.

بابایی از افزایش 48 درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله سوار طی مدت یاد شده خبر داد و خاطرنشان کرد:در مدت مشابه سال قبل 13هزار و 490 نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در4 ماهه گذشته این رقم 19 هزار و941 نفر مسافر است.

وی همچنین در 4 ماهه گذشته افزایش 43 درصدی خروجی مسافران خارجی را از مرز بیله سوار یادآور شد و افزود: در 4 ماهه گذشته 19 هزار و349 نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده اند که در مدت مشابه سال قبل 13 هزار و548 نفر مسافر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در 4 ماهه گذشته به تردد 51 هزار و389 دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد 27 هزار و203دستگاه وارد و 24 هزار و186 دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده 50 هزار و335 دستگاه کامیون و بیش از هزار دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت:در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که 725 دستگاه بود افزایش 45 درصدی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز