خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز خبرداد؛

اجلاسیه شهدای مدافع حرم فارس در شیراز برگزار می‌شود

اجلاسیه شهدای مدافع حرم فارس در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۵۱۲۸۲۲

استان فارس در شناسایی شهیدان مدافع حرم در سطح کشور موفق نبوده است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز از برگزاری اجلاسیه شهدای مدافع حرم استان فارس پنجشنبه در باغ عفیف آباد خبرداد.

به گزارش ایلنا، مسلم محمدی امروز ۱۳ مردادماه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در آبان امسال گفت: امیدواریم اجلاسیه‌های متفاوتی توسط بسیج و سپاه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه ناحیه ثارالله(ع) میزبان اجلاسیه شهدای مدافع حرم استان فارس است، ادامه داد: متأسفانه استان فارس در شناسایی شهیدان در سطح کشور موفق نبوده و از خبرنگاران و اصحاب رسانه  خواست که در این امر به آنها کمک کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، جوانانی هستند که اوایل انقلاب به دنیا نیامده بودند اما در دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور یافتند، خاطرنشان کرد: تعداد شهدای مدافع حرم استان فارس ۴۷ شهید است که ۳۲ شهید پاسدار و یک شهید از ارتش جمهوری اسلامی و ۱۴ شهید بسیجی هستند.

محمدی با اشاره به اینکه «شهید حسین کیانی» اولین شهید مدافع حرم کشور مربوط به استان فارس است، عنوان کرد: این شهید اهل شیراز است و در مهر ۱۳۹۰ شهید شده است؛ این شهید در قطعه شهدا دفن نشده و در قطعه متوفیان ردیف ۵۳ دفن شده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز  گفت: امیدواریم به برکت اجلاسیه شهدای حرم با پای کار آمدن مسئولان ذیربط مقبره این شهید را پیگیری شود.

محمدی ادامه داد: شهید داود جعفری که در حرم مطهر شاهچراغ(ع)  دفن شده است از مقام معظم رهبری مدال افتخار دریافت کرد و در سوریه توسط رژیم صهیونیستی شناسایی و ترور شد؛ همچنین شهید ستار محمودی اهل شهرستان ممسنی که در ورزش تکواندو و شنا مقام دار بود از دیگر شهدای مدافع حرم استان به شمار می رود.

اجلاسیه شهدای مدافع حرم فارس در شیراز برگزار می‌شود

وی یادآور شد: شهید حمید قاسم‌پور اهل آباده نیز جوان‌ترین مدافع حرم استان فارس است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز  گفت: برنامه‌های بسیاری جهت کنگره پانزده هزار شهید استان فارس پیش‌بینی شده و بیش از ۶۳ برنامه توسط این ناحیه در حال اجرا است.

محمدی ادامه داد: پویش ختم قرآن به نیت شهید مدافع حرم در حال برگزاری است که تاکنون ۴۳۸ ختم قرآن برای 47 شهید مدافع حرم اجرا شده و همچنین پویش فراخوان ایده را برگزار کردیم که بیش از ۱۰۰‌ ایده ارسال شده و اکنون در مرحله داوری است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه روز گذشته شاهد برگزاری مسابقات کاراته از ۲۰ شهرستان بودیم که توسط تربیت‌بدنی این ناحیه برگزار شد، تصریح کرد: آزاد‌سازی ۴۷ زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیجیان این ناحیه در حال انجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز