خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فارس خبرداد؛

کشف 15 فقره سرقت از سارق سابقه دار در شیراز

کشف 15 فقره سرقت از سارق سابقه دار در شیراز
کد خبر : ۱۵۱۲۷۲۸

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سابقه‌دار و کشف 15 فقره سرقت محموله بین راهی در شیرازخبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کاووس حبیبی، اظهار داشت: در پی  وقوع چند فقره سرقت بار و کالا از خودروهای سنگین در حال حرکت در جاده های مواصلاتی استان  که موجبات  ناامنی در  سطح جاده ها را رقم زده بود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی های انجام شده و با توجه به شیوه و شگردهای سارقان در سرقت های جاده ای (بارکنی) و تطبیق آنان با اعمال مجرمانه، مشخص شد سارق می بایست از مجرمان سابقه دار باشد.

حبیبی گفت: با اقدامات لازم و فنی انجام گرفته، مشخص شد چند باند از سارقان که اکثراً اهل و ساکن استان فارس نیستند، اقدام به سرقت بار و کالا می کنند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات علمی و فنی، هویت یکی از سارقان سابقه دار و مخفیگاه وی در یکی از استان های کشور را شناسایی و مشخص شد که وی به همراه چند نفر دیگر اقدام به سرقت بار و کالا در جاده های شمالی استان فارس می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با هماهنگی های انجام گرفته، تیمی از مأموران پلیس آگاهی به مخفیگاه فرد سارق در استان مورد نظر اعزام و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به استان فارس انتقال دادند.

حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعدادی اموال مسروقه کشف شد، افزود: سارق سابقه دار که دارای  هفت  فقره سابقه کیفری بود، در تحقیقات به 15 فقره سرقت بار و کالا در سطح استان فارس اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان این سارق ادامه دارد، به رانندگان خودروهای حامل بار و کالا توصیه کرد : جهت توقف در محور های بین جاده ای، مکان های امن دارای روشنایی کافی مانند پلیس راه ها ، پاسگاه ها و مکان های دارای دوربین را انتخاب کنند و چنانچه به خودروهای تندرو و مشکوک در جاده برخورد کردند، شماره پلاک انتظامی و مشخصات خودرو را به خاطر سپرده و یادداشت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز