خبرگزاری کار ایران

ارز اربعین در ۴۶ شعبه و باجه پست بانک در آذربایجان غربی عرضه می شود

ارز اربعین در ۴۶ شعبه و باجه پست بانک در آذربایجان غربی عرضه می شود
کد خبر : ۱۵۱۲۱۳۵

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از آغاز عرضه ارز دولتی دینار به زائران اربعین از طریق ۴۶ شعبه و باجه پست بانک استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم جلیلی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: پست بانک استان آذربایجان‌غربی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی با شعار «موکبی به وسعت ایران» در ۴۶ شعبه و باجه استان آمادگی ارائه خدمات فروش ارز اربعین به زائران اباعبدالله‌الحسین را فراهم کرده است.

وی افزود: شعب مرکزی ماکو، خوی، سلماس، فرهنگ ارومیه، چی‌چست ارومیه، مرکزی ارومیه، میاندوآب، شاهین دژ، نقده، پیرانشهر و باجه‌های روستایی عسکرآباد تپه، ترکمان، گوگ تپه، پر، خطایلو، باراندوز، چنقرالوی پل، انهر علیا از توابع ارومیه، قره تپه، صوفی، تازه کند، شهرک صنعتی آواجیق از توابع ماکو و جلالی، اکبرآباد، زرآباد، سعلکده، بدل‌آباد، چورس، دیزج دیز از توابع خوی، مغانجوق، کلشان، سوره، قره‌قشلاق از توابع سلماس، شیبلوی سفلی، قپچاق، سوگلی‌تپه، گل سلیمان‌آباد، حاج‌حسن مکریان از توابع میاندوآب، فرهنگ، قارنا از توابع نقده و محمودآباد سفلی، کشاورز از توابع شاهیندژ و تمرچین (فرهنگ) پیرانشهر ارز دولتی در اختیار زائران قرار می‌دهند.

مدیرکل ارتباطات آذربایجان‌غربی گفت: متقاضیان علاوه بر مراجعه حضوری به صورت غیرحضوری نیز با مراجعه به بخش خدمات «اپلیکیشن بله» و انتخاب گزینه «پست بانک» و شعبه / باجه مورد نظر نسبت به انجام فرآیند ثبت‌نام درخواست و واریز وجوه ریالی ارز دینار اقدام کنند و در مهلت مقرر برای دریافت ارز به شعب یا باجه انتخابی مراجعه کنند.

جلیلی‌نژاد سقف دریافت ارز برای هر یک نفر از زائران اربعین را ۲۰۰ هزار دینار دانست و تصریح کرد: پیش شرط دریافت این میزان ارز ثبت‌نام در سامانه سماح است و به افراد بالای پنج سال تعلق می‌گیرد و برای دریافت ارز باید مدارک شناسایی و گذرنامه ارائه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز