خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه‌ای اعلام شد؛

فراخوان مردم شیراز به اجتماع در محکومیت ترور اسماعیل هنیه

فراخوان مردم شیراز به اجتماع در محکومیت ترور اسماعیل هنیه
کد خبر : ۱۵۱۱۷۹۸

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس و جامعه روحانیت شیراز طی بیانیه‌ای مردم شیراز را به اجتماع در محکومیت جنایت رژیم صهونیستی در ترور اسماعیل هنیه فراخواندند.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد: همزمان با نماز مغرب و عشای امروز چهارشنبه این اجتماع مردمی در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه(ع) برگزار می‌شود و نماینده ولی فقیه در فارس در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

جامعه روحانیت شیراز نیز در بیانیه‌ای درباره شهادت اسماعـیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، نوشت: مستکبران عالم بدانند که تاوان اهانت به مهمان ایران اسلامی که حرم اهل بیت(ع) است را به شکل پشیمان کننده‌ای خواهند داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

خبر شهادت شخصیت مجاهد جناب آقای «دکتراسماعیل هنیه» همچون آتشی است که جان مؤمنین تا وقت انتقام در شعله هایش می سوزد.

باند جنایتکار و زبون صهیونیستی گمان می کند با ترور مجاهدان برای خود زمان می خرد حال آنکه وعده خدا نابودی قریب الوقوع این جانی بالفطره و منحوس از صفحه ی روزگار است.

مستکبران عالم بدانند که تاوان اهانت به مهمان ایران اسلامی که حرم اهل بیت(ع) است را به شکل پشیمان کننده ای خواهند داد و شهادت در راه خدا که آرزوی هر مجاهد است خللی در ادامه راهی که به آن ایمان داریم وارد نخواهد ساخت، خصوصاً نه تنها رخنه‌ای در عزم راسخ جبهه مقاومت وارد نمی‌شود، بلکه مستحکم‌تر از قبل این مسیر را تا به زانو در آوردن جریان شیطانی صهیونیسم جهانی ادامه خواهد داد.

جامعه روحانیت شیراز ضمن محکوم نمودن این جنایت دردناک، شهادت این شخصیت محترم و ارزشمند را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای و جبهه مقاومت در سرتاسر جهان تسلیت و تبریک عرض نموده و ازمحضر باریتعالی علو درجات برای این عزیزبه خدا پیوسته ونابودی استکبار جهانی را درخواست دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز