خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی شد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح  چهارمحال و بختیاری  معرفی شد
کد خبر : ۱۵۱۱۷۹۰

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با حکم رئیس قوه قضاییه و با حضور حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور معرفی شد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور روز چهارشنبه در آیین معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار داشت: جواب این عمل دشمن را خواهیم داد و پاسخ سختی در انتظار دشمن است.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان افزود: تشکیل پرونده قضایی نیروی‌های مسلح در کشور کاهش یافته است و کاهش پرونده‌ها ی وقوع جرم در همه جا مشهود است. 

وی گفت: نیروهای مسلح پشتوانه امن جامعه هستند و این سازمان برای حفاطت و صیانت از این مرز و بوم تشکیل شده است.

پورخاقان بیان کرد: این نیروها از جایگاه بالا برخودار هستند و در صورتی که بین نیروهای مسلح انحراف از معیار پیدا کند برخورد جدی با آنها انجام خواهد شد.

عمل به قانون مهم‌ترین اصل امنیت پایدار در جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری  در این آیین با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و سالروز شهادت امام سجاد(ع) افزود: عزت، اقتدار، آرامش و امنیت کشور مدیون ایثارگران و شهدا هستیم.

محسن حسین‌میرزایی افزود: خدمت به نظام جمهوری اسلامی از افتخارات نیروهای مسلح است و نیروهای مسلح، نیروهای ولایتمدار و متعهد به موازین شرع و قانون هستند که سهم عمده در تامین آرامش کشور دارند.

وی گفت: مهم‌ترین اصل امنیت پایدار در جامعه عمل به قانون است که نیروهای مسلح در استان در این امر پیشرو هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نیروهای مسلح در تامین و ارتقا سلامت جامعه نقش مهم و اثرگذاری داشتند و همچنین در حوزه پیشگیری از وقوع جرم پیشرو بودند.

اقتدار هر کشوری  به میزان قدرت نظامی و دفاعی آن کشور بستگی دارد

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد: این شهادت‌ها معامله با خداوند است که به طور قطع نتیجه و پاداش آن بهشت ابدی است.

محمد رزم افزود: خون این شهدا موجب تنومندتر شدن درخت اسلام خواهد شد و به قطع جبهه مقاومت انتقام این شهید را از رژیم غاصب خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح وظایف مهمی از جمله تامین امنیت عمومی، آسایش و آرامش جامعه برعهده دارند و اقتدار نیروهای مسلح در همه دنیا نشان از اقتدار هر کشوری به شمار می‌رود و اقتدار هر کشوری نیز به میزان قدرت نظامی و دفاعی کشورها بستگی دارد.

رزم افزود: عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح موجب تقویت نیروهای نظامی و انتظامی استان برای رسیدگی‌های عادلانه بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز