خبرگزاری کار ایران

با صدور پیام مشترکی عنوان شد؛

ملت ایران خونخواهی اسماعیل هنیه را حق مسلم خود می‌داند

ملت ایران خونخواهی اسماعیل هنیه را حق مسلم خود می‌داند
کد خبر : ۱۵۱۱۷۵۵

نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین با صدور پیام مشترک با محکومیت ترور اسماعیل هنیه و به شهادت رسیدن او در تهران، عنوان کردند، ملت ایران خونخواهی این مرد بزرگ در مسیر والای آرمان قدس را حق مسلم خود در حفظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌داند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در پیام مشترکی جنایت رژیم صهیونیستی در شهادت برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ آل عمران (۱۶۹)

بار دیگر جنایتکاران ددمنش صهیونیست ذات کثیف خود را نشان دادند و این بار در حریم ایران اسلامی، برادر بزرگوار، مجاهد فی سبیل‌الله جناب آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش‌ مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در یک عملیات تروریستی به شهادت رساندند.

به یقین این جنایت ددمنشانه آن هم در خاک ایران اسلامی مستوجب عذابی الیم برای آمران و عاملان این اقدام سبوعانه خواهد بود و ملت عزیز ایران در کنار سایر کشورهای مقاومت، خونخواهی این مرد بزرگ در مسیر والای آرمان قدس را حق مسلم خود در حفظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌داند.

اینجانبان ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه، شهادت این مجاهد عزیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، مسلمانان و مستضعفان عالم، ملت عزیز ایران اسلامی و به ویژه ملت مظلوم فلسطین و غزه تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز و والامقام علو درجات را خواهانیم.

عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین»

اسماعیل هنیه که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز /دهم تیر ماه 1403/ در تهران ترور شده و به همراه یکی از همراهانش به شهادت رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز