خبرگزاری کار ایران

ایلنا از قزوین گزارش می دهد؛

تشریح ماجرای درگیری در کارخانه نوین سلولز کارتن کار البرز/ ضرب و شتم یکی از کارمندان

تشریح ماجرای درگیری در کارخانه نوین سلولز کارتن کار البرز/ ضرب و شتم یکی از کارمندان
کد خبر : ۱۵۱۱۱۱۰

مدیرعامل واحد تولیدی نوین سلولز کارتن کار البرز در تشریح ماجرای درگیری رخ داده در این واحد تولیدی که روز گذشته اتفاق افتاد، گفت: من و همکارم مورد فحاشی و ضرب و شتم قرار گرفتیم.

الهام محمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به حادثه رخ داده در واحد تولیدی نوین سلولز کارتن کار البرز گفت: برای این واحد، «یک لیفتراک» خریداری شده بود که برای انتقال آن از دولت آباد یک جرثقیل و یک ماشین درخواست دادیم.

مدیرعامل واحد تولیدی نوین سلولز کارتن کار البرز ادامه داد: برای انتقال یک جرثقیل ۱۵ تنی درخواست دادیم، ۲ میلیون تومان هزینه جرثقیل و ۶ میلیون هم هزینه ماشین برآورد شده بود.

وی عنوان کرد: جرثقیل درخواستی سر ساعت حاضر نشد و زمانی هم که آمد یک جرثقیل بزرگ بود که امکان وارد شدن به واحد تولیدی را نداشت، برای همین، بار داخل خیابان تخلیه شد و گفتند ما رسیدگی می‌کنیم و اتفاقی پیش نمی‌آید.

این فعال اقتصادی ادامه داد: بعد از پیگیری فاکتور متوجه شدیم که فاکتور ۱۲ میلیونی صادر شده و واحد مالی ما هم به خاطر اینکه خارج از تعرفه بود آن را رد کرده بود؛ بعد از اینکه تماس گرفتیم گفتند استعلام بگیرید هر چقدر بود، شما ۵۰۰ هزار تومان کمتر پرداخت کنید، مشخص شد که ۳ تا ۳.۵ میلیون است، باوجود این گفتیم که اشکال ندارد، هر چه باشد پرداخت کنید.

تهدید به قتل و ضرب و شتم شدیم

وی اظهار کرد: مسئول جرثقیل که از آن‌ها درخواست داده بودیم، به واحد ما آمد و گفت می‌خواهد با مدیرعامل صحبت کند، اما با فحاشی کار خود را انجام داد و بعد از اینکه اعتراض کردیم هم به همکارم حمله کرد.

محمدی ادامه داد: بعد از آن هم در حیاط منتظر ماند و گفت زنگ می‌زنم دوستانم می‌آیند و بعد هم تهدید به قتل کرد، در این حین که حدود یک ساعت طول کشید، با انتظامات و مدیر شهرک تماس گرفته بودیم، بعد از آن هم به کلانتری زنگ زدیم که البته خیلی دیر رسیدند و باوجود اینکه شرایط را توضیح داده بودیم و آن‌ها چاقو همراه داشتند صرفا یک نفر از سمت نیروی انتظامی اعزام شده بود.

وی عنوان کرد: بعد از حدود نیم ساعت هم اوباشی که با آن‌ها تماس گرفته شده بود از در وارد حیاط و بعد دفتر من شدند، دفتر را به هم ریختند و همکارم را به شدت کتک زدند تا جایی که او از حال رفت و به من هم حمله کردند.

مدیرعامل واحد تولیدی نوین سلولز کارتن کار البرز اظهار کرد: با وکیل صحبت کردیم و برای رسیدگی باید فیلم‌های مدار بسته بررسی شود، اما از عدم همراهی نیروی انتظامی ناراحت هستیم، اقدام خاصی در آن لحظه انجام نشد و فردی هم دستگیر نشد و نکته دیگر اینکه این افراد به راحتی از انتظامات شهرک آراسنج عبور کرده و وارد واحد ما شدند.

وی ادامه داد: من و همکارم از دیروز در بیمارستان بستری هستیم، شدت آسیب او بیشتر است و دندان‌هایش شکسته است.

واحد تولیدی نوین سلولز کارتن کار البرز در شهرک صنعتی آراسنج واقع شده است.

حجم ویدیو: ۱.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز