خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مرودشت خبرداد؛

انتشار عکس در فضای مجازی منجر به قتل 2 نفر شد/ قاتل روانه دادسرا شد

انتشار عکس در فضای مجازی منجر به قتل 2 نفر شد/  قاتل روانه دادسرا شد
کد خبر : ۱۵۰۹۲۹۶

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: قاتلی که دو مرد 34 و 36 ساله را با سلاح گرم به قتل رسانده بود برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرشید زینلی، اظهار داشت: در دوم مرداد ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل 2 نفر در روستای "پلنگی" بخش کامفیروز جنوبی مرودشت، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که جوانی اقدام به انتشار عکس دختر یکی از اقوام خودشان در فضای مجازی کرده و این امر باعث عصبانیت پسر عموهای دختر شده و تعدادی از جوانان هر دو طایفه با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: در این درگیری فردی 41 ساله (اقوام) با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی و منجر به مرگ هر 2 پسر عموهای دختر می‌شود.

زینلی ادامه داد: از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و در این زمینه 6 نفر که در درگیری نقش داشته‌اند را دستگیر کردند، عنوان داشت: سرانجام کمتر از 30 ساعت با پیگیری شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان و ماموران پلیس آگاهی، قاتل که عرصه را تنگ دیده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

زینلیبا بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: قاتل به همراه سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه انتشار عکس در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و فیلم‌های خانوادگی خود دقت بیشتری داشته باشند و به هیچ عنوان آنها را در فضای مجازی حتی برای نزدیکان و بستگان خود ارسال نکنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز