خبرگزاری کار ایران

مهار آتش‌سوزی در سردخانه صنعتی میاندوآب

مهار آتش‌سوزی در سردخانه صنعتی میاندوآب
کد خبر : ۱۵۰۸۹۰۸

یک نفر به کمک آتش نشانان نجات یافت

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: آتش‌سوزی ساختمان سردخانه صنعتی در حال تخریب در این شهرستان با تلاش آتش‌ نشانان مهار و فرد گرفتار در آتش نجات یافت.

به گزارش ایلنا، سامان محمدی بیان کرد: به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی در یکی از مناطق شهری میاندوآب، سریعاً اکیپ از ایستگاه آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیر  عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک سردخانه صنعتی در حال تخریب واقع در خیابان شهید جدی دچار آتش‌سوزی شده بود، گفت: آتش‌سوزی این سردخانه صنعتی با تلاش تیم اعزامی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب مهار شد. 

وی با عنوان اینکه فرد گرفتار در کانون آتش‌سوزی نیز نجات یافت، تصریح کرد: با حضور و اقدام به‌‌موقع مأموران اعزامی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، این آتش‌سوزی کنترل و از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری شد. 

محمدی با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی کارشناسان است، گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و تنها منجر به خسارت مالی شده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

 وی با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌ نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با روحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌ موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز