خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای اعلام شد؛

حمایت تشکل‌های کارگری و بازنشستگی جنوب فارس از علیرضا محجوب برای تصدی وزارت کار

حمایت تشکل‌های کارگری و بازنشستگی جنوب فارس از علیرضا محجوب برای تصدی وزارت کار
کد خبر : ۱۵۰۷۲۲۸

چهار تشکل کارگری و بازنشستگی در جنوب فارس، حمایت خود را از علیرضا محجوب برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت جدید اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، متن بیانیه اعلام حمایت از علیرضا محجوب جهت تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت چهاردهم که به امضای خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر، کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی لامرد، انجمن کارگران ساختمانی لامرد و حومه و اتحادیه  زنان کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر رسید و یک نسخه آن به ایلنا ارسال شد، به شرح زیر است:

اعضای محترم و معزز کارگروه  گزینش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت چهاردهم

با سلام و احترام؛ 

بی‌شک پیرو تأکید رئیس محترم جمهور منتخب جناب اقای دکتر پزشکیان مبنی بر پیشنهاد گزینه ای برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از این رو معتقدیم که این وزارتخانه کلیدی با وظایف و فعالیت‌های گسترده و تحت پوشش داشتن نیمی بیش از جمعیت کشور، باید شخصیتی کارآمد، پاکدست و فسادستیز، مسلط بر قانون و برنامه‌های دولت چهاردهم، مردمدار، آشنا و آگاه‌ به دغدغه‌های کارگران، کارفرمایان، تولیدکنندگان، تعاونگران و سایر قشرهای اجتماعی، سکاندار آن شود. امروز گزینه ای مناسب که در دفاع از ارزش‌های انقلاب و مقابله با توطئه های دشمنان کشورمان، پیشگام بوده است و بدون ورود حتی یک روز به مباحث حاشیه ای و بدون دامن زدن به آن، در کنار طبقه کارگری و کارفرمایی زیسته و از مشکلات آنان در ادوار مجلس شورای اسلامی سخن گفته است، همواره همراه با دولت‌ها به آنان در رفع مشکلات بویژه در تنظیم روابط کارگری - کارفرمایی‌‌‌؛ راهکارهای قانونی و  راهگشا در پیشبرد اهداف و سیاستهای نظام و دولت‌ها ارائه داده است. علیرضا محجوب‌‌ می باشد؛  چهره‌ای نام آشنا که اعتماد مردم به تداوم حضورش در چند دوره مجلس شورای اسلامی و با تجارب موثر تقنین در زمینه‌های مختلف که با مسائل ریز و درشت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسلط کامل  داشته و دارای برنامه همسو با سیاست‌های دولت چهاردهم می باشد. شخصیتی مرمدار و فسادستیز که در صراحت دفاع از حقوق مستضعفان، علاوه بر اینکه همه‌ی اقشار  با روحیات و اخلاق وفاداریش به مردم آگاهند، همچنین همکاری اش در کنار رئیس جمهور منتخب، دکتر پزشکیان او را به طور کامل بهتر از همه‌ی ما می شناسد. 

محجوب از اساتید بنام و مجرب در حوزه قانون کار و دارای تألیف متعدد تخصصی در حوزه کار و تأمین اجتماعی که تمام عمر خویش را وقف رفع مشکلات مردم بویژه طبقه کارگر و کارفرما کرده است. او با حضور فعالانه و تشکیلاتی خود در انجمن های صنفی، کانون‌ها و تشکلات صنفی، ارتباطش را با تعاونگران، کارفرمایان، کارگران و صنعتگران و اقشار اجتماعی و مستضعف حفظ کرده است و در مسیر خدمت به مردم، سوابق و کارنامه درخشانی دارد که ما نمایندگان کارگری و کارفرمایی شهرستان‌های لامرد و مهر در جنوب استان فارس با علم و آگاهی به سوابق و کارنامه این نخبه همیشه در صحنه خدمت به مردم، را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی و اعلام حمایت می‌کنیم . امید که با انتخاب ایشان و معرفی به مجلس، خواسته بحق جامعه تحت پوشش این وزارتخانه عملی و برای نخستین بار شخصیتی متخصص و آگاه را انتخاب کنیم که می تواند منشأ خیر باشد.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز