خبرگزاری کار ایران

فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب:

قدرت در سایه تنها در تهران مستقر نیست/ با برنامه‌ریزی بدنبال ایجاد شکاف و اختلاف بین نیروهای همراه دولت هستند

قدرت در سایه تنها در تهران مستقر نیست/ با برنامه‌ریزی بدنبال ایجاد شکاف و اختلاف بین نیروهای همراه دولت هستند
کد خبر : ۱۵۰۲۶۷۷

یک فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب گفت: بعدها ثابت شد که قدرت در سایه تنها در تهران مستقر نیست، بلکه در استانها نیز فعال هستند و با برنامه‌ریزی در جهت ایجاد شکاف و اختلاف نیروهای همراه دولت در حرکت هستند.

علی رئوفی بیان کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دو مرحله با حضور و مشارکت ملت شریف ایران با هدف تغییر و تحول و حاکمیت عدالت و انصاف برای ایران برگزار گردید و ملت پیروز نهایی این انتخابات بودند.

وی ادامه داد: دکتر پزشکیان با شعار معروف برقراری عدالت، انصاف برای همه، مخصوصاً مناطق محروم کشور و مولفه‌های شخصیتی خود مثل تخصص، ساده زیستی، تسط بر قرآن و نهج البلاغه، وفداری به کیان خانواده، حضور و تحصیلات عالیه فرزندان در کشور و عدم استفاده از رانت و سهیه، صداقت و پاکدستی و موارد دیگر که برای همگان مشخص است، باعث شد تا همه اقوام و مذاهب و عقاید او را به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب کنند.

رئوفی اضافه کرد: قطعاً انتخابات ساز و کار خود را دارد و نیازمند ستادهای هماهنگی در مرکز و در تمامی شهرستان‌ها و روستا‌ها و ... است. تبلیغات رسمی، نصب بنرها و پوسترها، جلسات سخنرانی، همایش‌ها و همگی این موارد در قالب گروه‌های مختلف انجام می‌شود و در راستای یک هدف قرار دارد. اما نکته قابل توجه این است که تمامی فعالیت این ستادها رسماً 24 ساعت قبل از انتخابات تمام و تمامی احکام منقضی می‌شود.

وی اشاره کرد: نمی‌دانم علت برگزاری برخی جلسات ستاد‌ها و افراد چیست؟ ستادی که دیگر وجود ندارد، چرا باید نشست خبری برگزار کند؟

رئوفی بیان کرد: محل برگزاری‌های پرزرق و برق و هزینه‌های گزاف مخالف مشی سادگی جناب رئیس جمهور منتخب است.

او با اشاره به انتخابات سال 92 گفت: این گونه جلسات در سال 1392 نتایج ناخوشایندی به دنبال داشت و باعث اختلاف بین اعضای ستاد و حذف فعالین ستاد از عرصه قدرت و سبب جایگزینی افراد ستادهای مخالف با فعالین ستاد بود و بعدها ثابت شد که قدرت در سایه تنها در تهران مستقر نیست، بلکه در استانها نیز فعال هستند و با برنامه‌ریزی در جهت ایجاد شکاف و اختلاف نیروهای همراه دولت در حرکت هستند.

رئوفی بیان داشت: از دوستان خواهشمندم با اتحاد و همدلی در راستای مطالبات مردم حرکت کنند و از قدرت‌نمایی و ایجاد اختلاف پرهیز کنند. همگی امیدوارم که با دولت آینده و تلاش‌های همه عزیزان بتوانیم به مردمی که به ما اعتماد کرده‌اند خدمت کنیم و در راستای آبادانی کشور و به ویژه استان هرمزگان گام برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز