خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس:

شهرداری‌ها نقش‌آفرین اصلی توسعه شهری هستند + فیلم

شهرداری‌ها نقش‌آفرین اصلی توسعه شهری هستند + فیلم
کد خبر : ۱۵۰۲۳۶۶

آیین رونمایی کتاب تاریخچه آب هرمزگان و تجلیل از شهرداران بندرعباس با حضور مدیران شهرداری بندرعباس و شهرداران اسبق بندرعباس برگزار شد. شهردار بندرعباس در این مراسم به اهمیت نقش شهرداری‌ها در توسعه شهری و اجتماعی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، مراسم آئین تجلیل از شهرداران بندرعباس و رونمایی از کتاب تاریخچه آب هرمزگان به مناسبت روز دهیاری و شهرداری که مصادف با روز قلم است در شهرداری شهر بندرعباس با حضور پیشکسوتان، شهرداران اسبق و شهرداران مناطق، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین و کارکنان برگزار شد.

شهردار بندرعباس در این مراسم با تاکید بر خدمات رسانی شهرداری به مردم بیان کرد: دهیاری‌ها و شهرداری‌ها وظیفه خدمات رسانی حوزه شهری، و توسعه اجتماعی را دارند. شهرداری‌‌ها بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی هستند که به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

مهدی نوبانی اضافه کرد: امسال سومین سالی است که این مراسم برگزار می‌شود؛ چهاردهم تیرماه که به نام روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نام‌گذاری شده است، به فرصت خوبی تبدیل شده است تا از زحمات همه عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

نوبانی افزود: من و تمامی همکارانم در طول شبانه روز در تلاش هستیم تا به مردم و این شهر خدمت کنیم. همه عزیزان در تلاش هستند تا شهری زیبا و شاداب داشته باشیم.

شهردار بندرعباس همچنین گفت: طی هفته‌های گذشته به مناسبت دو عید بزرگ، ۹ پروژه را افتتاح و کلنگ‌زنی کردیم و امیدواریم که این پروژه‌ها سبب آرامش و آسایش همشهریان عزیز بشود.

نوبانی همچنین با اشاره به استقبال مردم از احداث پل شهید سالاری در محدوده شهرک پیامبر اعظم گفت: این پل یکی از بزرگ‌ترین پل‌های شهر بندرعباس است که رفت و آمد مردم را بسیار تسهیل کرد و بار ترافیکی زیادی را از شهر کاهش داد.

نوبانی در پایان از مردم هرمزگان برای مشارکت در انتخابات تشکر کرد و به دکتر پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت.

در ادامه رئیس شورای شهر بندرعباس نیز با اشاره به اهمیت گرمیداشت و تکریم پیشکسوتان گفت: باید از تجربیات شهرداران اسبق و پیشکسوتان این حوزه استفاده کرد.

وی ادامه داد: شاید عزیزان دیگر در راس مدیریتی نباشند اما تجربیات آنها می‌تواند در پیشبرد اهداف موثر باشد. توصیه ما به مجموعه شهرداری این بوده است که کارگروهی تشکیل شود و به طور منظم با ایجاد جلسات مشورتی، از نظرات عزیزان استفاده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز