خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تقدیر ستاد انتخاباتی پزشکیان در قزوین از حضور پرشور پای صندوق‌های رای

تقدیر ستاد انتخاباتی پزشکیان در قزوین از حضور پرشور پای صندوق‌های رای
کد خبر : ۱۵۰۱۸۹۸

این پیروزی برای همه ملت ایران است

ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان قزوین با صدور بیانیه‌ای و تقدیر از حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد، پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی جمهوریت و پیروزی همه ملت ایران است.

به گزارش ایلنا در قزوین، ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشکوه مردم ایران و پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تقدیر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«به نام خدا

ملت فهیم و بزرگ ایران، مردم آگاه و قدرشناس استان قزوین

پیروزی قاطع جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و تعیین وی به عنوان "منتخب ملت ایران" مرهون لطف و عنایت الهی و احساس مسئولیت و حضور آگاهانه شما در پای صندوق‌های رای بود.

شما اکثریت ملت ایران و اهالی محترم استان قزوین، نشان دادید که هر جا پای منافع ملی ایران و آینده ایران عزیز در میان باشد، آگاهانه و متعهدانه در صحنه حضور پیدا کرده و اراده خیرخواهانه خویش را به کرسی می‌نشانید.

شما با حضور شکوهمندانه خود در شعب اخذ رای و اعتماد به فرزند رشید ملت ایران- جناب دکتر مسعود پزشکیان- نشان دادید، علی‌رغم فشارها و محدودیت‌های داخلی و بین‌المللی، کماکان طرفدار تحولات مسالمت آمیز بوده و حاکمیت را به تغییر و اصلاح ساختارها و سیاست‌ها فراخواندید که امیدواریم این پیام به درستی و فوریت شنیده شود.

ایران کنونی ما،  به امید و شادی نیاز داشت که این هر دو نعمت، امروز با رای شما و پیروزی جناب دکتر پزشکیان فراهم شده است.

امید است از سویی، حاکمیت به تعهدات و تکالیف خود در برابر اراده ملت، تمکین کند و شرایط مناسب برای همکاری و همدلی قوای دیگر با منتخب ملت را فراهم سازد و از سوی دیگر، رئیس جمهور منتخب ما و شما نیز  بتواند از طریق تشکیل یک کابینه قدرتمند و دلسوز و اتخاذ سیاست‌های معقول و منطقی، منافع ملی ایران در سطح داخلی و بین‌المللی را، به نحو احسن تأمین نماید.

مردم حق جو و عدالت طلب ایران؛ اهالی محترم روستاها، شهرها و شهرستان های استان قزوین

پیروزی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی جمهوریت و پیروزی همه ملت ایران است. چه کسانی که به شخص ایشان رای دادند و چه کسانی که به رقیب ایشان رای دادند و چه کسانی که حتی در دو مرحله از انتخابات شرکت نکردند. ایشان توسط اکثریت ملت ایران انتخاب شده است تا عزت و سربلندی را برای همه ایرانیان فراهم سازد.

آنچه که در شرایط فعلی، جامعه ایرانی و رئیس جمهور منتخب اکثریت ملت ایران، سخت بدان محتاج است، فراهم شدن محیطی آکنده از همدلی و همکاری بین همه ایرانیان، برای عبور از شرایط سخت ایران کنونی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی است.

به تاسی از سلوک اخلاق مدارانه جناب دکتر پزشکیان در مبارزات انتخاباتی، معتقدیم که در این مقطع، طرفدارن وی باید همدلی، مدارا و تفاهم با دیگران را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و خطاها و یا لغزش‌های احتمالی رقبا و طرفداران آنان را به فراموشی بسپارند و برای تحقق آینده‌ای بهتر برای ایران و مردم آن، از هیچ کوششی فروگذاری  نکنند.

در پایان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین از همه افرادی که در چند هفته گذشته، به طور شبانه روزی- مستقیم یا غیرمستقیم- با جان و دل به همکاری با این ستاد پرداختند، تشکر و قدردانی می‌نماید و امیدوار است که خداوند منان، پاداش دهنده اجر معنوی آنان و جناب دکتر پزشکیان و کابینه وی، تحقق بخش مطالبات برحق و منطقی آنان باشند.

همچنین از آندسته از مسئولان و نهادهای ذی ربط استان قزوین در امر اجرا و نظارت بر انتخابات نیز که مسئولانه و منصفانه به همکاری با ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان پرداختند و دغدغه ایجاد امکانات و فرصت‌های برابر برای همگی نامزدهای انتخاباتی را داشته و کوشیدند تا حتی‌المقدور از آرا مردم شریف استان با جدیت حفاظت نمایند، نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌نماییم.

به امید تحقق همه مطالبات برحق مردم ایران

شانزدهم تیر ماه یک‌هزار و چهارصد و سه شمسی

ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان - استان قزوین»

مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه /15 تیر ماه/ برگزار شد با بیش از 16 میلیون رای به‌عنوان نهمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز