خبرگزاری کار ایران

حضور مردم استان البرز برای انتخابی دیگر+فیلم

حضور مردم استان البرز برای انتخابی دیگر+فیلم
کد خبر : ۱۵۰۱۵۷۹

دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همزمان با سراسر کشور با مشارکت گسترده البرزنشینان از صبح روز جمعه ١۵ تیر ماه ١۴٠٣ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، جمعی از مردم استان البرز با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، بار دیگر وفاداری خود را به کشور نشان دادند.

در بین جمعیت حاضر در شعبات البرز و کلانشهر کرج، زنان، مردان و افراد کهنسال و جوان دیده می‌شد که آمدند تا در انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور کشور سهیم باشند. رای اولی‌ها هم آمده بودند که برای اولین بار در انتخاب رئیس دولت، نقش آفرینی کنند.

رئیس جمهور جوانان را حذف نکند
در بین جمعیت یکی از شعبات شهر کرج، دختر جوانی به خبرنگار ایلنا گفت: یکبار دیگر اعتماد کردم و آمدم تا در سرنوشت کشورم سهیم باشم.

این دختر  ادامه داد: توقع من از رئیس جمهور این است که به جوانان توجه کند. ما آینده کشوریم و انتظار داریم دیده شویم نه اینکه حذف شویم.

خانواده‌ها از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند

دختر دانشجویی که تمایل نداشت تصویری از او گرفته شود با نگرانی تاکید کرد که اقتصاد خانواده اش خوب نیست. پدرش بازنشسته است و مادرش از صبح در خانه های مردم کارگری می‌کند تا او بتواند درس بخواند.

این دختر جوان آرزو کرد مشکلات اقتصادی کشور حل شود تا از دغدغه و نگرانی پدر و مادرها و فرزندان آنها کم شود.

نگران سفره کوچک نیستیم، نگران جوانان خود هستیم

بانوی میانسال دیگری به ایلنا گفت که همیشه برای انتخابات شرکت کرده بود و بار دیگر هم مشارکت کرده است ولی از رئیس جمهور آینده انتظار دارد مشکلات جوانان را حل کند.

او می‌گفت: از ما گذشت. انتظاری برای خودمان نداریم، عیبی ندارد سفره هایمان کوچک شده ولی نگران فرزندان جوان خود هستیم که نسبت به آینده ناامید هستند. 

پدری که همراه همسر و دختر جوان خود آمده بود بر صداقت و راستی رئیس جمهور آینده تاکید کرد و گفت که ایران کشور ما است و برای ما اهمیت دارد.

رئیس دولت بعد از انتخاب مردم را فراموش نکند

مرد جوانی که مناظره های انتخاباتی را دیده بود و تاثیر آن را مثبت دانست، گفت: رئیس جمهوری که با بیشترین رای مردم انتخاب شود، رئیس جمهور همه مردم است. فرقی ندارد انتخاب من چه بوده باید به انتخاب اکتریت احترام گذاشت.

این شهروند کرجی گفت: با بی تفاوتی حق خود را پایمال نکنیم. اگر همه مشارکت کنند و بیایند حتما اتفاق خوبی رقم خواهد خورد.

او تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری، مهمترین اتفاق کشورمان است بنابراین باید در این اتفاق مهم سهیم باشیم. رئیس جمهور آینده هر کدام که انتخاب شود، قدر حضور و آرای مردم را بداند و مردم را فراموش نکند.

بانوان به انتخابات بی تفاوت نباشند

یک بانوی کرجی ابراز امیدواری کرد تمام بانوان کشور در انتخابات شرکت کنند چون حق دارند مشارکت کنند و نسبت به آینده بی تفاوت نباشند.

او گفت: مشکلات اقتصادی، بیکاری از مهمترین مشکلات جوانان است و باید رئیس ‌جمهور منتخب مانند رئیس جمهور شهید که در هنگام خدمت به شهادت رسید برای کشور تلاش کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز